معرفی اصول برنامه نویسی ++C :
اصول برنامه نویسی
مقدمه
اصول برنامه نویسی
همراهی با دوره
مبانی برنامه نویسی
برنامه نویسی چیست
زبان برنامه نویسی چیست
نوشتن کد منبع
اجرای کد
استفاده از یک IDE
برنامه نویسی Syntax
چرا پایتون
نصب پایتون بر روی مک
نصب پایتون بر روی ویندوز
اجرای حط دستور پایتون
نصب ویژوال استودیو کد بر روی مک
نصب ویژوال استودیو کد بر روی ویندوز
اجرای پایتون در IDE
عبارات اساسی
رفع اشکال
متغیرها و انواع داده ها
معرفی متغیر ها و انواع داده ها
متغیرهای زبان ها
کار با اعداد
کار با رشته ها
استفاده درست از WhiteSpace
کار با نظرات
چالش خروجی چیست
راه حل خروجی
کد شرطی
تصمیم گیری در کد
جستجوی شرایط
کار با شرایط ساده
شرایط سراسر زبان ها
چالش بازی حدس زدن
راه حل بازی حدس زدن
کد Modular
مقدمه ای بر توابع
ایجاد و فراخوانی توابع
تنظیمپارامترها و آرگومان ها
برگرداندن مقادیر از توابع
چالش شهرهای مورد علاقه
راه حل شهرهای مورد علاقه
نتیجه گیری
کاوش در زبان ها
گام های بعدی
اصول برنامه نویسی ++C
مقدمه
در باره این دوره
استفاده از فایل های تمرین
++C چیست ؟
زنجیره ای از ابزار و نصب
استفاده از Xcode در تمرین
استفاده از Visual Studio در تمرین
مبانی Syntax
معرفی پایه های Syntax
آناتومی برنامه ++C
اظهارات و عبارات رایج
شناسه ها
تعریف متغیرها
نشانگرها
منابع
آرایه های اولیه
رشته های اولیه
مشروط
انشعاب مشروط
حلقه انشعاب مشروط
تکرار با For
تکرار مبتنی بر محدوده
استفاده از Stdout
انواع داده ها
مروری بر رانواع داده ها
انواع عدد صحیح
اندازه عدد صحیح
اعداد صحیح با اندازه ثابت
انواع ممیز شناور
کاراکترها و رشته ها
دنباله فرار کاراکتر ها
مقدماتی
منابع
داده های سازمان یافته
Bit Field
شمارش ها
اتحاد ها
تعریف نمونه ها با typedef
انواع Viod
مدل خودکار
ثبات نشانگر تهی بدون ابهام
اپراتورها
اپراتورهای رایج
انتصاب ترکیبی اپراتورها
اپراتورهای افزایش و کاهش
اپراتورهای رابطه ایی
اپراتورهای منطقی
اپراتورهای Bitwise
اپراتورهای شرطی سه تایی
اپراتورهای حافظه پویا
عوامل ثایپ
استفاده Sizeof
استفاده از Typeid
تقدم عملگر
فانکشن ها
مروری بر توابع ++C
ساخت یک تابع
ارسال مقادیر به یک تابع
استفاده از متغیر های خودکار و استاتیک
برگرداندن مقادیر از یک تابع
استفاده از نشانگر های تابع
اضافه باز نام توابع
اعریف تعداد متغیری از آرگومان ها
استفاده از بازگشت
کلاس ها و آبجکت ها
مروری بر کلاس ها و آبجکت ها
تعریف یک کلاس
اعضای داده
اعضای تابع
سازندگان و ویرانگرها
بارگذاری بیش از حد اپراتورها
بارگذاری بیش از حد اپراتورها با توابع
قالب ها ( Template )
درک قالب ها
کارکرد قالب ها
کلاس قالب ها
کتابخانه استاندارد
مروری بر لایبری های استاندارد
فایل I_O
فایل های Binary
مدیریت فایل ها
کاراکترهای فرمت نشده I_O
کاراکترهای فرمت شده I_O
توابع رشته
رسیدگی به خطاهای سیستم
کتابخانه استانداردقالب ها
مروری بر STL
وکتورها
رشته ها
جریان های I_O
رسیدگی به انتظارات
نتیجه گیری
تشکر