در حال بارگذاری...

دانلود نرم افزار Supremo (سوپریمو) - کنترل ویندوز از راه دور

Jb-Team Software Developer
خانه / دانلود نرم افزار Supremo (سوپریمو) - کنترل ویندوز از راه دور

Supremo (سوپریمو) نرم افزاری ساده و کاربردی در زمینه اتصال به دیگر رایانه ها می باشد. برنامه Supremo (سوپریمو) ابزار کامل و قدرتمندی برای دسترسی از راه دور و پشتیبانی از طریق اینترنت بوده که امکان کنترل از راه دور هر رایانه ای را بدون نیاز به تغییر تنظیمات دیوار آتشین یا روتر ( firewall ‎/ router ) فراهم می کند. از دیگر ویژگی های برنامه Supremo می توان به نصب آسان و دارا بودن بالاترین سطح امنیت و عملکرد بهینه به دلیل پشتیبانی از SSL و رمزگذاری یکپارچه اشاره کرد. این نرم افزار قابلیت اجرا بر روی تمام ویندوزهای موجود را دارد.

Supremo (سوپریمو)

می توانید نرم افزار Supremo (سوپریمو) را بصورت پرتابل (بدون نیاز به نصب) در رایانه های میزبان (Host) و مشتری (Client) اجرا نموده و اتصال سیستم ها را برقرار کنید. نرم افزار Supremo (سوپریمو) با ویژگی هایی نظیر دارا بودن بالاترین سطح امنیت، رمزگذاری یکپارچه، عملکرد بهینه (به دلیل پشتیبانی از SSL) امکان کنترل از راه دور هر رایانه ای را بدون نیاز به تغییر تنظیمات Firewall (دیوار آتشین) یا Router (روتر) فراهم می کند.

نرم افزار Supremo قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های لینوکس، مک و اندروید را نیز دارد. برای دریافت نسخه سازگار با سیستم عامل خود، می توانید به سایت سازنده مراجعه کنید. آخرین ورژن نرم افزار برای ویندوز در پیوست قرار داده شده است.

برخی از قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار Supremo (سوپریمو) :

- را ه حلی ساده برای دسترسی ریموت دسکتاپ
- تضمین اتصال ایمن بوسیله ایجاد رمز عبور در هربار راه اندازی و همچنین رمزنگاری جریان داده ها با الگوریتم AES 256-bit
- مسدود کردن IDهای خاص برای محافظت از سیستم ریموت در مقابل اتصالات ناخواسته
- امکان نصب به صورت یک سرویس
- سازگاری با UAC ‪(User Account Control)‬
- سفارشی سازی رابط کاربری
- برگزاری Meeting با به اشتراک گذاری صفحه
- و ...

Tags: Supremo
Date: سه شنبه, دى ۲۱, ۱۴۰۰
پیوست:
پیوستاندازه
Package icon دانلود نرم افزار Supremo (سوپریمو)۸.۸ مگابایت