در حال بارگذاری...

رفع ارور اجرا نشدن Lumion 10 پس از ریست سیستم

Jb-Team Software Developer
خانه / رفع ارور اجرا نشدن Lumion 10 پس از ریست سیستم

یکی از مشکلات رایج نرم افزار لومیون ۱۰ (Lumion10)، اجرا نشدن نرم افزار پس از ریست کردن سیستم می باشد که عمده ترین دلیل آن حذف شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس ها می باشد.

از آن جایی که قبل از نصب آنتی ویروس خاموش می باشد این مشکل در اجرای اول مشاهده نمی شود اما پس از ریست شدن سیستم آنتی ویروس فعال شده و فایل ها را به عنوان ویروس شناسایی کرده و پاک می کند و ارور هایی نظیر ارور زیر مشاهده می شود

1_13.png

جهت حل این مشکل لازم است تا پس از نصب کامل لومیون ۱۰ نرم افزار و فایل های آن را به آنتی ویروس به عنوان استثنا یا Exclusions معرفی کرده تا دیگر فایل های آن به عنوان ویروس شناسایی نشود.

از آن جایی که آنتی ویروس های مورد استفاده کاربران بسیار متعدد است؛ از این رو در این آموزش به روش قراردهی نرم افزار ها و فایل ها در استثنائات Windows Security ویندوز ۱۰به عنوان پر استفاده ترین آنتی ویروس سال ۲۰۱۹ پرداخته می شود.

توجه:کاربرانی که از آنتی ویروس های دیگری استفاده می نمایند، روال کار مشابه می باشد اما باید با توجه به آنتی ویروس خود منوی استثنائات را پیدا کرده و لومیون ۱۰ را به آن معرفی نمایند.

راهنمای رفع ارور اجرا نشدن Lumion 10 پس از ریست سیستم:

  1. ابتدا با استفاده از نرم افزار IObit Uninstaller Pro لومیون را به طور کامل از روی سیستم خود حذف نمایید. سپس مراحل نصب را مطابق آموزش نصب LUMION 10 - لومیون ۱۰ و فعالسازی ( موجود در DVD) تکرار نمایید.
  2. پس از اتمام نصب از منوی استارت windows security را اجرا کرده، سپس بر روی علامت سپر و پس از آن بر روی Manage Setting کلیک کنید.

11_2.png

  1.  سپس از قسمت Exclusion بر روی Add or remove exclusion کلیک کنید.

22.png

  1. بر روی Add an exclusion کلیک کرده سپس بر روی File کلیک کرده و فایل اجرایی نرم افزار را از طریق آدرس زیر معرفی نمایید.

C:\Program Files\Lumion 10.‎0\Lumion10.exe

33.png

  1. بر روی Add an exclusion کلیک کرده سپس بر روی Folder کلیک کرده و مسیر نصب نرم افزار را از طریق آدرس زیر معرفی نمایید.

C:\Program Files\Lumion 10.‎0

44.png

حال می توانید برنامه را اجرا نمایید.