در حال بارگذاری...

مجموعه نرم افزار مک پک

Jb-Team Software Developer
خانه / مجموعه نرم افزار مک پک

مجموعه نرم افزار مک - خرید مک پک :

امروزه مشاهده میکنیم که در دنیای اطراف ما دستگاه های گوناگونی وجود دارد که بر روی آن ها نرم افزارهای مورد نظر خود را نصب میکنیم و سپس از آن ها استفاده میکنیم . اما مشاهده میکنید که برخی از دستگاه ها ساز گار با سیستم عامل ویندوز که تولید کمپانی مایکروسافت میباشد هستند و برخی دستگاه ها بر روی آن ها سیستم عامل مک نصب میشود.

سیستم عامل Macintosh یا به MAC OS یعنی چه ؟
سیستم عامل مکینتاش یک سیستم عامل میباشد که توسط کمپانی اپل برای نصب بر روی دستگاه های Apple Macintosh سری دستگاه های کامپیوتری نصب میگردد. این مجموعه در سال ۱۹۸۴ تولید گردید و دارای گرافیک یوزر پسند که تا کنون با نام های مختلف و ورژن های گوناگون ارائه شده است.
در گذشته سیستم عامل های مک را با عنوان نرم افزار سیستم میشناختند.

مجموعه نرم افزار مک

Mac OS را میتوان پیشگام در سیستم عامل های گرافیکی دانست زیرا آن زمانی که MS-Dos یک استاندارد صنعتی بود ارئه شده است. سیستم عامل مک یک سیستم عامل کاربردی همچون سیستم عامل های ویندوز و لینوکس میباشد. برخی از ویژگی های ساختارهای مترمکز بر پایه کد و یا ویژگی های سیستم عامل Lisa بر روی سیستم عامل مک گنجانده شده است.
Mac OS برای دستگاه کامپیوتری مک به صورت انحصاری طراحی شده است و برای دستگاه های با معماری X86 سازگار نمیباشد. از سال ۲۰۱۲ ورژن های مختلفی از سیستم عامل های مک ارئه شده است همچون Macintosh 12K ، Mac OS7 ، Mac OS X ، Mac Lion ، Mac Mountain Lion و .... .
همچون که برای شما بیان شد که سیستم عامل مک مخصوص دستگاه های کمپانی اپل میباشد ، نرم افزارهای مخصوص خود را نیز دارد و نرم افزارهایی که با ویندوز سازگار هستند بر روی آن ها نصب نمیگردد و به همین دلیل باید مجوعه نرم افزار مک تهیه گردد . تا بتوانید با استفاده از مجموعه نرم افزار مک که مخصوص هریک از ورژن های سیستم عامل های مک میباشد نرم افزارهای مورد نیاز خود را نصب نمایید.
جی بی تیم در مجموعه خود برای شما انواع سیستم عامل های گوناگون مک را به صورت Bootable تهیه کرده است و در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده است همچنین شما میتوانید پکیج های نرم افزار مک را برای هر ورژن از سیستم عامل های مورد نظر خود را تهیه نمایید. مجموعه نرم افزار مخصوص شرکت جی بی تیم با نام Mac Pack – مک پک شناخته میشود که ورژن های متفاوتی دارد.
حال برای شما ما ورژن های مختلف سی ستم عامل مک را معرفی میکنیم که شما با استفاده از لینک های هرکدام سیستم عامل و یا مجموعه نرم افزاری مربوط به همان ورژن را به راحتی تهیه نمایید.

•    Mac OS X 10.‎0.‎1 Cheetah
•    Mac OS X 10.‎1.‎5 Puma
•    Mac OS X 10.‎2.‎8 Jaguar
•    Mac OS X 10.‎3.‎9 Panther
•    Mac OS X 10.‎4.‎11 Tiger
•    Mac OS X 10.‎5.‎8 Leopard
•    Mac OS X 10.‎6.‎8 Snow Leopard
•    OS X 10.‎7.‎5 Lion
•    OS X 10.‎8.‎5 Mountain Lion
•    OS X 10.‎9.‎5 Mavericks
•    OS X 10.‎10.‎5 Yosemite
•    OS X 10.‎11.‎6 El Capitan
•    macOS 10.‎12.‎6 Sierra
•    macOS 10.‎13.‎6 High Sierra
•    macOS 10.‎14.‎6 Mojave
•    macOS 10.‎15.‎7 Catalina
•    macOS 11.‎6.‎2 Big Sur
•    macOS 12.‎1 Monterey
•    macOS 13 Ventura

Elcapitan.jpg

مجموعه نرم افزار مک :

فقط تمامی کسانی که از دستگاه های مک استفاده میکنند باید به این نکته بسیار توجه داشته باشند که هر ورژن از سیستم عامل های مک مخصوص به یکسری از دستگاه های اپل میباشد و برای اینکه بتونید بهترین نسخه را برای دستگاه خود انتخاب نمایید حتما به سیستم های سازگار گفته شده در توضیحات هریک از مجموعه نرم افزارهای مک دقت فرمایید و مطابق با آن ها مجموعه مک پک خود را خریداری نمایید.
حال در این مطلب برای شما به معرفی هریک از مجموعه نرم افزارهای مک میپردازیم تا بدانید هر مجموعه به چه صورتی میباشد و شما به راحتی بتوانید مجموعه نرم افزار مک خود را خریداری نمایید.
مجموعه نرم افزارهای مک دارای ۱۲ دیسک میباشد که برای راحتی کار کاربران دیسک سیستم عامل  آن به صورت بوتیبل میباشد و کاربران بدون مشکل میتوانند به راحتی سیستم عامل  خود را نیز تعویض کرده و سپس نرم افزار های کاملی که در داخل مجموعه نرم افزار مک میباشد را به را ختی نصب نمایند.
این مجموعه دارای اتوران فارسی بوده که به شما کمک میکند تا به راحتی بتوانید نرم افزارهایی که مورد نیاز شما میباشد را جستجو کرده و دیسک مورد نظر را انتخاب نمایید.
کاربران گرامی باید به این نکته توجه داشته باشید که هر یک از مجموعه هایی که تهیه میکنید مجموعه نرم افزارهای مک داخل بر روی همان سیستم عامل  داخل مجموعه تست و نصب  شده است و چنانچه شما بخواهید نرم افزارها را بر روی یک سیستم عامل  دیگر نصب نمایید ممکن است دچار مشکل گردید به همین دلیل بهتر است همیشه برای استفاده از نرم افزار های مک همیشه مجموعه نرم افزار مطابق با سیستم عامل  خود را تهیه نمایید که هم به دستگاه شما دوستان سازگار باشد و هم به خوبی بتوانید نرم افزارهای مک مورد نیاز خود را نصب نمایید.
یکی دیگر از خوبی های مجموعه نرم افزار مک جی بی تیم این است که تمامی این نرم افزارهای قرار گرفته در مجموعه نرم افزار مک نصب و تست شده و داراه راهنمای نصب تصویری میباشد و به خوبی میتوانید همچنین از خدمات پشتیبانی مربوطه شرکت جی بی تیم در هر کجایی از نصب نیازمند راهنمایی بودید میتوانید کمک گرفته و کارشناسان به خوبی شما را راهنمایی میکنند تا بتوانید آن ها را نصب نمایید.