در حال بارگذاری...
 

ارسال رایگان

مبلغ بیش از ۳۰۰ هزار تومن به صورت پست
 

پرداخت آنلاین

قابلیت پرداخت آنلاین با کلیه کارت های شبکه شتاب بانکی
 

باهر خرید هدیه

با پرداخت آنلاین سفارش خود، همراه با هر سفارش از ما یک محصول هدیه دریافت کنید
 

ارسال سریع

ارسال فوری برای شهر تهران و ۲۴-۴۸ ساعت شهرستان ها *ساعات اداری و غیر تعطیل
فروش ویژه

Solidworks 2025نرم افزار سالیدورک ۲۰۲۵


۱,۴۰۰,۰۰۰ ریال۱,۱۹۰,۰۰۰ ریال۱۵%
 (نظر ۰)

  • Solidworks 2025
  • نسخه کامل و بدون حذف
  • به همراه راهنمای نصب فارسی
  • قابل نصب روی ویندوز ۱۰ و ۱۱ نسخه ۶۴ بیتی


سیستم عامل ها:

نرم افزار سالیدورک ۲۰۲۵ - Solidworks 2025

نرم افزار سالیدورک ۲۰۲۵ - Solidworks 2025 : سالیدورک، یک نرم افزار مهندسی در شاخه طراحی به کمک کامپیوتر است. این نرم افزار دارای سه محیط تحت عنوان Part ،Assembly و Drawing می‌باشد. قطعات ابتدا در محیط اول یا پارت، رسم می‌شوند، سپس در محیط دوم یا اسمبلی، قطعات مربوط به هر مکانیسم بر روی هم سوار شده و در نهایت در محیط سوم یا Drawing، نقشه مهندسی مربوطه، به صورت نسخه چاپی تهیه می‌شود.  نرم افزار سالیدورک را می‌توان رقیب سرسختی برای نرم افزارهای اتودسک اینونتور و مکانیکال از شرکت آمریکایی اتودسک و سالید اج از شرکت آلمانی زیمنس به شمار آورد. این نرم افزار بر روی ویندوز اجرا می‌شود.

نرم افزار سالیدورک، محصول کمپانی Dassault Systeme (داسو سیستمز) است. کمپانی فرانسوی داسو سیستمز که به صورت دسالت یا دزالت سیستم هم خوانده می‌شود، از تولیدکنندگان پیشتاز در زمینه نرم افزارهای مدلسازی و شبیه سازی سه بعدی جهان می‌باشد. از معروفترین محصولات این شرکت می‌توان به سه محصول کتیا، سالیدورک و آباکوس اشاره کرد. کتیا در شاخه طراحی توسط کامپیوتر (CAD)، سالیدورک در شاخه ساخت توسط کامپیوتر (CAM) و آباکوس در شاخه تحلیل توسط کامپیوتر (CAE) قرار دارند.

solidworks 2025.jpg

نسخه‌های جدید سالیدورک، همیشه هیجان‌انگیز بوده است و حالا یک بار دیگر کمپانی دسالت سیستم، پیشرفتهای بی شماری را به جدیدترین نسخه از این نرم افزار قدرتمند اضافه کرده است. اکنون ده ویژگی جدید افزوده به نرم افزار سالیدورک ۲۰۲۵ - Solidworks 2025 عملکرد این نرم افزار قدرتمند را به نحوی گسترش داده که که به جریان کار شما سرعت بخشیده و آن را ساده می‌سازد. نرم افزار سالیدورک ۲۰۲۵ - Solidworks 2025 با این ده ویژگی برتر خود، این بار تمرکز خود را بر روی عملکرد، قابلیت اطمینان و بهینه سازی گردش کارهای قبلی گذاشته است تا دقیقاً مطابق آنچه شما همیشه در نظر داشته‌اید، کار کند. نرم افزار سالیدورک ۲۰۲۵ - Solidworks 2025، ابزارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که به شما این امکان را می‌دهند که هوشمندانه تر و سخت تر کار کرده و با یکدیگر همکاری بهتری داشته باشید. در ادامه به ذکر چند ویژگی برتر از مجموعه ویژگیها و قابلیتهای جدید ارائه شده در نرم افزار سالیدورک ۲۰۲۵ - Solidworks 2025 می‌پردازیم:

۱- انعطاف پذیری در مدل سازی قطعات بزرگتر

در نرم افزار سالیدورک ۲۰۲۵ – Solidwork 2025 اکنون شما شاهد پیشرفتهای متعددی در زمینه مدلسازی قطعات هستید که به شما در مدل‌سازی کارآمدتر کمک می‌کند، به‌ویژه اگر نیاز به ایجاد طرح‌های صاف از نظر زیبایی‌شناختی دارید.

نرم افزار سالیدورک 2025 - Solidworks 2025.jpg

با گزینه جدید variable-size fillets در نرم افزار سالیدورک ۲۰۲۵ – Solidwork 2025 شما می‌توانید لبه‌های گرد بسیار خاصی را برای مدلهای خود ایجاد کنید. گزینه continuous blend در این نرم افزار، اکنون از یک الگوریتم پیشرفته برای ایجاد لبه‌های ترکیبی بیسیار صاف بهره می‌برد.

هندسه مرجع الگو
نرم افزار سالیدورک 2025 - Solidworks 2025.jpg

در جدیدترین نسخه از نرم افزار سالیدورک ۲۰۲۵ -  Solidwork 2025 اکنون تنظیم هندسه مرجع سریعتر از همیشه است، چرا که اکنون شما می‌توانید از دستورات الگوی خطی و دایره‌ای برای ایجاد چندین صفحه یا محور استفاده کنید.

بریدگی خم قابل تنظیم
نرم افزار سالیدورک 2025 - Solidworks 2025.jpg

ویژگی جدید Bend Notch در نرم افزار سالیدورک ۲۰۲۵ – Solidwork 2025 اکنون باعث می‌شود که سریع‌تر از همیشه بریدگی‌های خمشی قابل تنظیم برای الگوهای صاف قطعات ورق فلزی شما ایجاد شود.

انتخاب سریع لبه برای چمفرها
نرم افزار سالیدورک 2025 - Solidworks 2025.jpg

شتاب دهنده های انتخاب برای fillet ها اکنون برای فرمان پخ یا chamfer نیز در دسترس هستند. استفاده از این گزینه‌های پویا در نرم افزار سالیدورک ۲۰۲۵ – Solidwork 2025 اکنون به انتخاب سریع لبه‌های قطعات شما کمک می‌کند.

۲ - همکاری مؤثرتر و مدیریت داده ها

نرم افزار سالیدورک ۲۰۲۵ – Solidwork 2025 همچنین چندین افزودنی هوشمند را برای کمک به تیمها و به منظور همکاری یکپارچه روی پروژه‌ها، به ارمغان آورده است.

دسترسی مستقیم به کامیونیتی‌ها از داخل سالیدورک ۲۰۲۵
نرم افزار سالیدورک 2025 - Solidworks 2025.jpg

شما اکنون می‌توانید مستقیماً از داخل نرم افزار سالیدورک ۲۰۲۵ به کامیونیتی‌ها دسترسی داشته باشید. ۳DEXPERIENCE communities در نرم افزار سالیدورک ۲۰۲۵ – Solidwork 2025 اکنون، مکانی ساده برای اعضای تیم فراهم می‌کند تا به‌روزرسانی‌ها را به اشتراک بگذارند، نظرات خود را گذاشته، درباره طرح‌ها بازخورد ارائه دهند.

اعلانهای Real-time بلادرنگ
نرم افزار سالیدورک 2025 - Solidworks 2025.jpg

با استفاده از گزینه های جدید اعلان بلادرنگ در  نرم افزار سالیدورک ۲۰۲۵ – Solidwork 2025، اکنون شما می‌توانید کل تیم خود را به روز نگه دارید. این ویژگی، به همه کمک می‌کند تا در طول فرآیندهای طراحی مشترک با آخرین نسخه‌های فایل کار کنند.

SOLIDWORKS PDM برای ۳DEXPERIENCE SOLIDWORKS
نرم افزار سالیدورک 2025 - Solidworks 2025.jpg

اگر از ۳ DEXPERIENCE SOLIDWORKS استفاده می کنید و ترجیح می دهید فایلهای خود را در SOLIDWORKS PDM مدیریت کنید تا در پلت فرم ۳DEXPERIENCE، اکنون در جدیدترین نسخه از نرم افزار سالیدورک، گزینه SOLIDWORKS PDM برای این مورد وجود دارد. با وجود تفاوتهایی که این دو گزینه با هم دارند، اما هر دو، مدیریت فایل قدرتمندی را برای داده‌های سالیدورک ارائه می‌دهند.

۳ - بهبود عملکرد

هر نسخه جدید از نرم افزار سالیدورک، معمولا با تغییراتی به منظور بهبود عملکرد، سرعت بالاتر و پاسخگویی بهتر همراه است. نرم افزار سالیدورک ۲۰۲۵، در کنار این پیشرفتها، چندین تغییر تیز به منظور کمک به مدیریت راحتتر مونتاژهای بزرگ ایجاد کرده است.

گزینه Silhouette Defeature پیشرفته
نرم افزار سالیدورک 2025 - Solidworks 2025.jpg

گزینه‌های جدید برای روش silhouette defeature  در جدیدترین نسخه از نرم افزار سالیدورک اکنون، کاربران را قادر می‌سازد تا قطعات بسیار ساده‌سازی شده‌ای را ایجاد کنند که با قطعه اصلی مرتبط می‌مانند. استفاده از نسخه‌های ساده‌شده این مدل‌ها در اسمبلی‌ها، می‌تواند عملکرد قابل‌توجهی را هنگام کار با قطعات و مجموعه‌هایی با جزئیات زیاد ارائه دهد.

تسهیل در افزودن SpeedPaks
نرم افزار سالیدورک 2025 - Solidworks 2025.jpg

پیکربندی  SpeedPak اکنون در سطح بالای اسمبلی‌های شما و بدون نیاز به اصلاح زیرمجموعه‌های فرعی که ممکن است در آن وجود داشته باشد، صورت می‍‌گیرد. این امر، گامی بزرگ در افزایش عملکرد اسمبلی‌ها به شمار می‌آید. نمونه SpeedPak اکنون در مونتاژ سطح بالا ذخیره می شود.

Mass Properties سریعتر 
نرم افزار سالیدورک 2025 - Solidworks 2025.jpg

زمان محاسبه Mass Properties اکنون در اسمبلی‌ها بهبود یافته است، چرا که نرم افزار سالیدورک ۲۰۲۳ – Solidwork 2023 فقط به محاسبه مجدد جرم اجزای تغییر یافته نیاز دارد.

۴ - مدلسازی سریعتر مونتاژ

در نرم افزار سالیدورک ۲۰۲۵ – Solidwork 2025 همچنین چندین ارتقاء برای بهبود گردش کار مدلسازی مونتاژ شما وجود دارد.

کپی بهبود یافته از اجزای اسمبلی

ما مدت‌هاست که می‌توانیم با کپی کردن اجزای مونتاژ، طراحی اسمبلی را تسریع کنیم. در سال ۲۰۲۵، با امکان کپی کردن اجزا به همراه جفتهای پیشرفته و مکانیکی مرتبط با آنها، این امر، بهبود یافته است. نرم افزار سالیدورک ۲۰۲۵ – Solidwork 2025 اکنون، گزینه‌ای برای تشخیص تداخل بین بدنه‌های جامد و سطحی اضافه می‌کند و همچنین اجازه تداخل را در حالت بررسی طراحیهای بزرگ می‌دهد .این پیشرفتها باعث صرفه‌جویی در وقت ارزشمند، هنگام ارزیابی مجموعه‌هایی با تعداد زیاد قطعات می‌شوند.

۵- بهبود جزئیات نقشه‌ها

نرم افزار سالیدورک ۲۰۲۵ – Solidwork 2025 اکنون با چند پیشرفت عالی برای ایجاد نقشه‌های فنی همراه شده است تا کار را برای کاربران، تولیدکنندگان و تاییدکنندگان، آسانتر از پیش سازد.

بهبود فرآیند تایید
نرم افزار سالیدورک 2025 - Solidworks 2025.jpg

اکنون به کمک نرم افزار سالیدورک ۲۰۲۵ – Solidwork 2025 شما می‌توانید کنترل کیفیت و تأییدیه‌های طراحی را با اجرای قوانین شرکت و مهر تأیید چندگانه بر روی نقشه‌ها ساده کنید. این امر می‌تواند تأیید را به بخشی اجباری و یکپارچه از گردش کار شما تبدیل کند. به لطف خدمات ابری جدیدترین نسخه از نرم افزار سالیدورک، تأییدکنندگان از این پس می‌توانند از هر دستگاه متصل به نقشه‌ها و طرحها، برای بررسی و تأیید آنها دسترسی داشته باشند.

بهبود BOM برای اعضای ساختاری
نرم افزار سالیدورک 2025 - Solidworks 2025.jpg

وقتی نوبت به ایجاد صورتحساب مواد روی نقشه‌ها می‌رسد، شما در نرم افزار سالیدورک ۲۰۲۵ – Solidwork 2025، این گزینه را خواهید داشت که انتخاب کنید آیا مقدار را برای اعضای سازه در جدولهای QUANTITY یا LENGTH x QUANTITY نمایش دهید یا خیر. این امکان، باعث صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای در زمان صرف شده برای ارائه اطلاعات دقیق تولیدی می‌شود.

۶- اندازه گیری سه بعدی انعطافپذیرتر

اکنون با نرم افزار سالیدورک ۲۰۲۵ – Solidwork 2025، فرآیند افزودن اطلاعات ابعاد و تلرانس به مدل‌های سه بعدی سریع‌تر، آسان‌تر، انعطاف‌پذیرتر و صادقانه‌تر، لذت‌بخش‌تر شده است.

نرم افزار سالیدورک 2025 - Solidworks 2025.jpg

از طریق جدیدترین نسخه از نرم افزار سالیدورک میتوانید با ایجاد ابعاد DimXpert از ابعاد محیط طراحی دوبعدی اسکچ، در زمان صرفه جویی کنید. DimXpert  می‌تواند در هنگام برخورد با اجزای قالب بندی شده که به ابعاد هندسی و تلرانسها نیاز دارند، صرفه جویی زیادی در زمان داشته باشد.

نرم افزار سالیدورک 2025 - Solidworks 2025.jpg

۷- همکاری و طراحی کارآمد ECAD/MCAD

ویژگی  CircuitWorks اکنون برای همه کاربران نرم افزار سالیدورک ۲۰۲۵ -Solidwork 2025  در دسترس است و اکنون می‌توان ویژگیهای کپی داخلی و خارجی، از جمله vias traces و شکلها را با استفاده از فایلهای IDX از ECAD به سالیدورک وارد کرد.

نرم افزار سالیدورک 2025 - Solidworks 2025.jpg

این امر جرم، شوک ساختاری حرارتی و حتی تجزیه و تحلیل الکترومغناطیسی را با دسترسی به اطلاعات ردیابی دقیق‌تر مس در PCB امکان‌پذیر ساخته و طراحی کامل‌تر PCB و گردش کار شبیه‌سازی را ارائه می‌دهد.

۸ - رندر کارآمد با اتوماسیون و "حالت سریع"

در نرم افزار سالیدورک ۲۰۲۵ -Solidwork 2025 اکنون با خودکارسازی ایجاد رندرهای SOLIDWORKS Visualize و با استفاده از  SOLIDWORKS APIمی‌توانید تصاویر بازاریابی واقع گرایانه جذابی را سریعتر از همیشه ایجاد کنید. این API که از طریق SOLIDWORKS Visualize  در دسترس قرار می‌گیرد، به شما امکان آن را می‌دهد که اسناد سالیدورک را مستقیماً رندر کرده و یا آنها را به فایلهای پروژه Visualize تبدیل کنید.

نرم افزار سالیدورک 2025 - Solidworks 2025.jpg

در نرم افزار سالیدورک ۲۰۲۵ – Solidwork 2025 هنگام کار در SOLIDWORKS Visualize شما می‌توانید حالت سریع را برای رندر کردن پروژه خود با موتور رندر Stellar انتخاب کنید. این امر، با بهره‌گیری از API ردیابی پرتو Vulkan و فناوری یادگیری عمیق (از هوش مصنوعی)، برای به حداکثر رساندن عملکرد کارت‌های ویدئویی نسل بعدی، به‌ویژه هنگام ایجاد رندرهایی با وضوح بالا، رندر ردیابی پرتوهای تعاملی و بی‌درنگ را فراهم می‌کند.

۹. بهبودهای ویرایشگر Cut-List Property Editor

اکنون در نرم‌افزار سالیدورک ۲۰۲۵ – ۲۰۲۵،  امکان کپی سریع موارد Cut-List از یک مورد به چندین مورد دیگر وجود دارد. این بهبود ساده، افزودن اطلاعات به مدل هایی با تعداد زیادی آیتم های فهرست برش را بسیار کارآمدتر از قبل ساخته است.

نرم افزار سالیدورک 2025 - Solidworks 2025.jpg

شماره ۱۰ - بهبود تجربه کاربری

نرم افزار سالیدورک ۲۰۲۵ – Solidwork 2025 همچنین تعدادی از ترفندهای رابط کاربری را معرفی می‌کند تا انجام اقدامات رایج را سریعتر و شهودی‌تر از پیش کند. ایجاد تغییرات در SOLIDWORKS گاهی اوقات می‌تواند باعث ایجاد خطا در طرح‌ها در پایین‌تر درخت ویژگی شما شود، زیرا ممکن است آن طرح‌ها به لبه مدل یا رأسی اشاره داشته باشند که دیگر وجود ندارد. برای رفع این مشکل، باید بعد آویزان را مجدداً به یک موجودیت جدید متصل کنیم، اما با SOLIDWORKS 2025 یک گزینه جدید برای رفع خودکار تمام ابعاد آویزان پس از انتخاب واحد وجود دارد که پتانسیل صرفه جویی در زمان زیادی را دارد.

برچسب:
محصولات مرتبط
Solidworks 2024 - نرم افزار سالیدورک 2023
Solidworks 2024
۲۱۹۰۰۰۰   
۱,۸۶۱,۵۰۰ ریال
نرم افزار Solidworks 2023
Solidworks 2023 SP1
۸۵۰۰۰۰   
۹۳۵,۰۰۰ ریال
نرم افزار  Solidworks 2022 - سالیدورک 2022
Solidworks 2022
۲۱۹۰۰۰۰   
۱,۸۶۱,۵۰۰ ریال
solidworks 2021
Solidworks 2021 SP2
۲۱۹۰۰۰۰   
۱,۸۶۱,۵۰۰ ریال