در حال بارگذاری...
 

ارسال رایگان

مبلغ بیش از ۳۰۰ هزار تومن به صورت پست
 

پرداخت آنلاین

قابلیت پرداخت آنلاین با کلیه کارت های شبکه شتاب بانکی
 

باهر خرید هدیه

با پرداخت آنلاین سفارش خود، همراه با هر سفارش از ما یک محصول هدیه دریافت کنید
 

ارسال سریع

ارسال فوری برای شهر تهران و ۲۴-۴۸ ساعت شهرستان ها *ساعات اداری و غیر تعطیل
فروش ویژه

Windows 7 - 10 - 11ویندوز کالکشن


۸۵۰,۰۰۰ ریال۷۲۲,۵۰۰ ریال۱۵%
 (نظر ۰)



سیستم عامل ها:

Windows 7 - 10 - 11

Windows 7 - 10 - 11 : بسیاری از کاربران تمایل دارند که تمامی ویندوزها را در اختیار داشته باشند تا در هرموقع که نیاز داشتند بتوانند به راحتی ویندوز خود را به نسخه‌ای که دوست دارند تغییر دهند. شرکت جی بی در این محصول، مجموعه‌ای از محبوب ترین و بروز ترین نسخه‌های نرم افزار Windows 7 - 10 - 11 را برای کاربران گرد هم آورده است، تا بتوانند تمامی ویندوزها را در اختیار داشته باشند. ویندوز های این مجموعه (کالکشن Windows 7 - 10 - 11)، تماما بدون دستکاری بوده و سورس اصلی شرکت مایکروسافت می‌باشد. این ویندوزها، نیاز به فعال سازی نداشته و به صورت خودکار فعال می‌گردند.

Windows 7 - ویندوز ۷:
ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌ و در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ویندوز ۷ شامل یکسری ویژگی‌های جدید، از جمله پیشرفت در لمس و تشخیص دستخط، پشتیبانی از Virtual Hard Disk، بهبود کارائی در پردازنده‌های چند هسته‌ای و بهبود هسته سیستم‌عامل می‌باشد. ویندوز ۷ در واقع بعد از نسخه‌های ویندوز ویستا و ویندوز سرور به بازار آمد. به نقل از برخی مسئولین شرکت مایکروسافت ویندوز ۷ نسخه آپدیت شده و ارتقاء یافته ویندوز ویستا می‌باشد. شرکت مایکروسافت در این نسخه قابلیت چند لمسی را اضافه کرده و تغییراتی در windows Shell بوجود آورده است.

Windows 10 - ویندوز ۱۰ :
مایکروسافت با نادیده گرفتن نسخه ۹ از ویرایش ویندوز نام ۱۰ را بر روی سیستم عامل خود گذاشته. سخت افزار مورد نیاز برای اجرای سیستم عامل ویندوز ۱۰ به گفته سازندگان تغییری نسبت به ویندوز ۸.۱ نداشته است و شما می توانید بدون نیاز به ارتقا آن را نصب کنید . تغییرات قابل توجهی در نسخه جدید سیستم عامل ویندوز ۱۰ صورت گرفته از جمله می توان به قابلیت Multi Desktop یا چندین میز کار اشاره نمود و یا استارت جدید که تلفیقی از استارت ویندوز ۷ و ۸ می باشد . همچنین تمامی اپ های موجود بر روی ویندوز می توانند در پنجره ای جداگانه باز شوند و امکان جابجایی بین پنجره ها راحت تر شده است . امکان Task View که به Taskbar ویندوز اضافه شده است.

شرکت مایکروسافت در نسخه‌های جدید ویندوز ۱۰، نقدها و گفته‌های کاربران خود را بررسی کرده و سعی کرده تا نیازهای آنها را بر طرف نماید. در این نسخه موتور جسجوی قدرتمند تری قرار گرفته و قابلیت کاربری و سازگاری بالاتری نسبت به نرم افزار ها را دارا می‌باشد . یکی دیگر از حسن های ویندوز ۱۰ ارتباط آن با سایر دستگاه های شرکت مایکروسافت بوده که دارای سیستم عامل ویندوز میباشند و کنسول های شرکت مایکروسافت همچون Xbox one و یا گوشی های هوشمند که دارای ویندوز میباشند .

Windows 11 - ویندوز ۱۱ :
پس از شش سال که ویندوز ۱۰ تقریباً بدون تغییر باقی مانده بود، محبوب ترین سیستم عامل دسکتاپ جهان با رونمایی از ویندوز ۱۱، دست به یک تغییر اساسی و بزرگ ازد. این در حالی است که مایکروسافت سابقا، ویندوز ۱۰ را آخرین نسخه ویندوز اعلام کرده بود. با وجود آنکه، انتشار این نسخه از سیستم عامل ویندوز، تغییری بزرگ محسوب می‌شود، اما جای نگرانی نیست، چرا که که با وجود ظاهر بسیار جدید، هنوز تفاوت چندانی با ویندوز ۱۰ ندارد. بنابراین شما با محیطی آشنا روبرو بوده و  مانند ویندوز ۸، نیازی به یک روند کاملاً جدید برای استفاده نخواهید داشت. این سیستم عامل قدرتمند، مطمئناً با ارائه گوشه های گرد برای همه پنجره های خود، آیکونهای نوار وظیفه در وسط و دیالوگهای تنظیمات، زیبا تر به نظر خواهد رسید، اما چنانچه گفته شد، محیط آن، کاملاً بیگانه نیست. ویندوز ۱۱ در اواخر سال ۲۰۲۱ و به طور دقیقتر در ۵ اکتبر ۲۰۲۱، منتشر و راه اندازی شد.

تعداد دیسک: ۱ حلقه DVD9
برچسب:
محصولات مرتبط
Windows 10 22H2 Smart
Windows 10 22H2 Smart
۶۵۰۰۰۰   
۵۵۲,۵۰۰ ریال
Alt
۳۰% off
JB Pack 2023 v2
۴۶۰۰۰۰۰   
۲,۳۰۰,۰۰۰ ریال
JB Pack 2022
JB Pack 2022
۲۶۵۰۰۰۰   
۲,۲۵۲,۵۰۰ ریال
Windows 10 21H1 + Assistant
Windows 10 21H1 + Assistant
۳۷۰۰۰۰   
۳۱۴,۵۰۰ ریال