در حال بارگذاری...
 

ارسال رایگان

مبلغ بیش از ۳۰۰ هزار تومن به صورت پست
 

پرداخت آنلاین

قابلیت پرداخت آنلاین با کلیه کارت های شبکه شتاب بانکی
 

باهر خرید هدیه

با پرداخت آنلاین سفارش خود، همراه با هر سفارش از ما یک محصول هدیه دریافت کنید
 

ارسال سریع

ارسال فوری برای شهر تهران و ۲۴-۴۸ ساعت شهرستان ها *ساعات اداری و غیر تعطیل
فروش ویژه

Windows 11 24H2ویندوز ۱۱ ورژن ۲۴H2


۸۵۰,۰۰۰ ریال۷۲۲,۵۰۰ ریال۱۵%
 (نظر ۰)



سیستم عامل ها:

Windows 11 24H2 - ویندوز ۱۱ ورژن ۲۴H2

Windows 11 24H2 - ویندوز ۱۱ ورژن ۲۴H2:  ویندوز ۱۱ نسخه ۲۴H2 نسخه جالبی است، زیرا اولین نسخه ویندوز است که با ویژگیهای جدیدی عرضه می‌شود که منحصر به رایانه‌های شخصی جدید با NPU اختصاصی است. این رایانه‌های شخصی رایانه‌های شخصی +Copilot نامیده می‌شوند که اولین آن‌ها در ۱۸ ژوئن ارائه شد. برخلاف نسخه ۲۳H2 سال گذشته، انتظار می‌رود نسخه ۲۴H2 یک به‌روزرسانی سیستم‌عامل بسیار بزرگ‌تر بر اساس نسخه جدیدی از پلتفرم ویندوز باشد که بهبود عملکرد و امنیت را همراه با ویژگی‌های جدید قابل توجه و به‌روزرسانی‌های کیفیت زندگی را با خود به ارمغان می‌آورد.

Windows 11 24H2.jpg

در Windows 11 24H2 اکنون، ویژگی‌های هوش مصنوعی بسیار بیشتری وجود دارد. وضوح فوق العاده خودکار، یکی از موارد قابل توجه بین این ویژگیها است، به خصوص اگر اهل بازی هستید. به کمک این ویژگی، بازی‌های شما واضح‌تر به نظر می‌رسند، بدون اینکه تاثیر قابل توجهی روی عملکرد داشته باشد. سایر ویژگی‌های هوش مصنوعی که بخشی از +Copilot است، عبارتند از زیرنویس‌های زنده با قابلیت ترجمه زیرنویس‌ها از هر یک از ۴۴ زبان در زمان واقعی به انگلیسی و ویژگی Cocreator که mages را بر اساس یک پیام متنی تولید کرده و می‌تواند با استفاده از NPU به صورت محلی روی دستگاه شما اجرا شود.

Windows 11 24H2.jpg

نکته برجسته این ویژگی‌ها احتمالاً Recall است که قبل از اعلام رسمی، از آن به عنوان "AI Explorer" یاد می‌شد. Recal به نوعی جانشین Timeline است، یک ویژگی ویندوز ۱۰ که به شما امکان می‌دهد تاریخچه‌ای از فعالیت خود را مشاهده کرده و به راحتی به آنچه قبلا انجام داده بودید، بازگردید. مشکل تایم لاین در نسخه‌های قبلی این است که همه چیز در آن دستی بود و بنابراین این احتمال وجود داشت که برای مدت طولانی پیمایش کنید و آنچه را که می‌خواهید پیدا نکنید. اما گزینه Recall اکنون در Windows 11 24H2 می‌تواند چیزهایی را که روی آنها کار می‌کردید را با یک جستجوی ساده و از طریق جملات محاوره‌ای، پیدا کند. در مجموع می‌توان گفت که تغییرات و ویژگی‌های جدید متعددی با این به‌روزرسانی، به ویندوز ۱۱ اضافه شده است. بیایید با هم ببینیم که جدیدترین نسخه از سیستم عامل ویندوز ۱۱، چه چیزی برای رایانه‌های شخصی ما به ارمغان آورده است:

ویژگیهای هوش مصنوعی +Copilot
هوش مصنوعی در یک سال گذشته تمرکز اصلی ویندوز بوده است و Windows 11 24H2 اکنون حقیقتا آن را به سطح بعدی برده است. به طوری که مایکروسافت تصمیم گرفت یک نام تجاری جدید برای ویژگیهای هوش مصنوعی در این به روز رسانی معرفی کند: +Copilot. این نام در واقع یک اصطلاح جامع برای طیف وسیعی از ویژگی‌های هوش مصنوعی است که به لطف قدرت یک واحد پردازش عصبی یا NPU می‌توانند به صورت محلی روی رایانه شخصی شما اجرا شوند. این ویژگی‌ها به یک NPU با حداقل عملکرد ۴۰ تاپس (TOPS) نیاز دارند. سری Qualcomm Snapdragon X اولین نمونه‌ای است که به این قدرت دست یافته است و پس از آن سریهای AMD Ryzen AI 300 و Lunar Lake اینتل در اواخر امسال عرضه می‌شوند.

Windows 11 24H2.jpg

Windows 11 24H2 درواقع، اولین نسخه‌ای است که از رایانه‌های شخصی +Copilot جدید پشتیبانی می‌کند. +Copilot ویژگیهای اضافی را فعال می‌کند که رایانه‌های شخصی ویندوز ۱۱ موجود از آنها پشتیبانی نمی‌کنند. این ویژگی‌ها شامل تجربه‌های جدید هوش مصنوعی نسل بعدی مانند Recall است، برنامه‌ای که هر کاری را که در رایانه انجام می‌دهید به خاطر می‌سپارد و هر چیزی را که دیده‌اید با استفاده از زبان طبیعی به حافظه قابل جستجو تبدیل می‌کند. این به‌روزرسانی همچنین، اولین آپدیت است که از SoC سری اسنپدراگون X کوالکام که از نظر عملکرد و کارایی رقیب اپل سیلیکون است، پشتیبانی می‌کند. بسیاری از اولین رایانه‌های شخصی مجهز به تراشه جدید Arm PC کوالکام در ماه ژوئن با سیستم عامل Windows 11 24H2 از پیش بارگذاری شده عرضه خواهند شد.

ویژگی Recall
Recall از مهمترین ویژگیهای جدید ارائه شده در windows 11 2024 است. این ویژگی درواقع برنامه‌ای است که در پس‌زمینه اجرا می‌شود و از هر چیزی که در رایانه‌تان می‌بینید و انجام می‌دهید عکس‌های فوری می‌گیرد. بدین ترتیب، امکان جستجو برای هر کاری را که تا به حال در رایانه شخصی خود انجام داده‌اید با زبان طبیعی را فراهم می‌کند. این برنامه دارای یک رابط تایم لاین است که در امتداد بالای صفحه اجرا می‌شود و به کاربر اجازه می‌دهد در تمام عکسهای فوری که در یک دوره زمانی گرفته شده‌اند به عقب برگردد. Recall می‌تواند هر چیزی را که روی صفحه می‌بیند، از جمله برنامه‌ها، جملات، صفحات وب، اسناد، عکس‌ها، ویدیوها و موارد دیگر را مستند کند. به کمک ویژگی Recall، شما  می‌توانید تقریباً هر کاری را که انجام داده‌اید یا دیده‌اید را جستجو کنید. به عنوان مثال، یک کاربر می‌تواند تایپ کند «تصویر دایناسوری را که سارا برای من فرستاده است را در واتس‌اپ بیاب» و هوش مصنوعی می‌تواند لحظه‌ای را که آن تصویر با شما به اشتراک گذاشته شده است را نمایش دهد. یا مثلا، اگر قبلا مقاله‌ای در مورد رایانه نوشته بودید، می‌توانید بگویید "سندی در مورد رایانه‌ها که هفته گذشته روی آنها کار کردم را به من نشان بده" و Windows 11 24H2 به راحتی آن را برای شما پیدا خواهد کرد.

Windows 11 24H2.jpg

مایکروسافت اطمینان می‌دهد که این ویژگی ۱۰۰٪ بر حریم خصوصی متمرکز است. تمام داده‌هایی که Recall ایجاد می‌کند توسط NPU روی دستگاه مدیریت می‌شود و هرگز برای پردازش به ابر ارسال نمی‌شود. مایکروسافت می گوید از هیچ یک از داده‌های Recall برای آموزش مدلهای هوش مصنوعی خود استفاده نمی‌کند و به ما اطمینان می‌دهد که داده‌ها هرگز از رایانه شما خارج نخواهند شد. کاربر آزاد است در صورت عدم تمایل به استفاده از Recall آن را خاموش کند.

افکتهای ویندوز استودیو
مایکروسافت همچنین در حال توسعه Windows Studio Effects است که به لطف قدرت NPUهای جدید در Windows 11 24H2 دارای قابلیتهای کاملاً جدیدی است. اکنون، علاوه بر محو شدن پس‌زمینه، کادربندی خودکار و تماس چشمی، استودیو افکت می‌تواند نور را اصلاح کرده و انواع فیلترها را در زمان واقعی اضافه کند.

Windows 11 24H2.jpg

مایکروسافت با استفاده از نور مصنوعی جدید و فیلترهای هنری که می‌تواند در فید ویدیوی وب‌کم شما در هر برنامه‌ای اعمال شود، Windows Studio Effects را به‌روزرسانی کرده است تا حتی پیشرفته‌تر از قبل شود. ویژگی جدید نور مصنوعی به بهبود کیفیت ویدیوی شما در محیطی با نور کم کمک می‌کند. از طریق این ویژگی در Windows 11 24H2 اکنون شما می‌توانید هر نویز موجود در فید ویدیو را پاک کرده و چهره را به گونه‌ای روشن کنید که گویی face light را روشن کرده‌اید. فیلترهای هنری نیز در این نسخه، بسیار شگفت انگیز هستند.

زیرنویس‌های زنده
یک ویژگی قابل‌ دسترسی جدید و چشمگیر برای رایانه‌های شخصی +Copilot، ویژگی جدید Live Captions است که از هوش مصنوعی برای ترجمه بیش از ۴۰ زبان مختلف از صدا و ویدیوی زنده یا از پیش ضبط‌ شده در زمان واقعی و مستقیماً روی دستگاه استفاده می‌کند.

Windows 11 24H2.jpg

مایکروسافت همچنین دکمه Live Captions را به سطح بسیار بالای مرکز کنترل ویندوز ۱۱ ارتقاء داده است و دسترسی و فعال کردن آن را در مواقعی که به آن نیاز دارید آسانتر می‌سازد. اکنون در Windows 11 24H2 شما می‌توانید با افرادی که به زبانتان صحبت نمی‌کنند، تماس بگیرید و به لطف هوش مصنوعی در زیرنویس‌های زنده، به خوبی صحبت آنها را درک کنید.

Cocreator
مایکروسافت در حال معرفی قابلیتهای جدید هوش مصنوعی روی دستگاه با Cocreator است که می‌تواند تصاویر و متن را بر اساس درخواستهای ارائه شده توسط کاربر تولید کند. در Paint ،Cocreator می‌تواند به شما کمک کند تا طرحتان را زنده کنید. شما می‌توانید یک طرح کلی ترسیم کرده و به Cocreator بگویید که می‌خواهید تصویر چه باشد. این ویژگی قدرتمند در Windows 11 24H2 سپس سعی می‌کند طرح دلخواه شما را  بر اساس طرح اولیه‌تان بسازد. بعلاوه، برنامه Photos اکنون با یک built-in image generator یا تولید کننده تصویر داخلی، به روز شده است.

Windows 11 24H2.jpg

Windows Copilot
Windows Copilot اکنون یک برنامه کاملاً پیشرفته است. مایکروسافت در حال برنامه‌ریزی برای ارائه به‌روزرسانی‌های بیشتر برای Microsoft Copilot در Windows 11 24H2 است که با معرفی Windows Copilot PWA شروع می‌شود. برخلاف نسخه‌های قبلی، Windows Copilot در نسخه ۲۴H2 اکنون یک برنامه وب کاملاً پیشرفته است، به این معنی که می‌توان آن را در اطراف صفحه نمایش شما حرکت داده و درست مانند یک برنامه معمولی به کار گرفت.

Windows 11 24H2.jpg

Windows 11 24H2 اکنون همچنین دارای یک رابط کاربری به روز شده، با یک منطقه اختصاصی برای چت با Copilot، در کنار سایدبار (ستون کناری) است که موضوعات مختلف مکالمه‌ای که با Copilot داشته اید را نگه می‌دارد. شما همچنین می‌توانید از این سایدبار کناری به پلاگینها و نوت بوک Copilot دسترسی داشته باشید. با Copilot اکنون مانند یک برنامه رفتار می‌شود. شما می‌توانید آیکون این برنامه قدرتمند را در هر کجا که دوست دارید در نوار وظیفه یا منوی استارت قرار دهید. علاوه بر این، می‌توانید فقط با کلیک راست روی نماد، پین آن را برداشته و حتی اگر قصد استفاده از آن را ندارید، آن را حذف کنید.

امکان فشرده سازی با فرمتهای مختلف آرشیو
شما اکنون می‌توانید به فرمتهای مختلف آرشیو، فشرده سازی کنید.  مانند هر نسخه جدید ویندوز، مایکروسافت در حال ایجاد تغییرات بیشتری در برنامه File Explorer با نسخه ۲۴ H2 است. این نسخه، توانایی ایجاد فایل‌های بایگانی فشرده ۷zip و TAR را علاوه بر فایل‌های ZIP ارائه می‌دهد. نسخه ۲۳H2 از ویندوز ۱۱، امکان استخراج این فایلهای آرشیو را اضافه کرد اما قابلیت ایجا آنها را فراهم نکرد. مایکروسافت همچنین گفته است که در Windows 11 24H2، عملکرد File Explorer را هنگام باز کردن فایلهای ZIP بزرگ بهبود بخشیده است. علاوه بر این، فایل‌های PNG اکنون از مشاهده و ویرایش ابرداده پشتیبانی می‌کنند. این بدان معناست که کاربران اکنون می‌توانند در گفتگوی ویژگیها یک رتبه بندی ستاره تعیین کنند، توضیحات فایل PNG را ویرایش کرده و کلمات کلیدی را اضافه کنند.

Windows 11 24H2.png

فایل اکسپلورر اکنون در Windows 11 24H2 به روزرسانی‌های قابل توجهی دریافت کرده است. به عنوان نمونه، پس از اضافه شدن پشتیبانی نسخه ۲۳H2 برای باز کردن فایل‌های ۷Z و TAR (از دیگر انواع آرشیو)، اکنون در این نسخه جدید، شما می‌توانید حتی آنها را ایجاد کنید. مایکروسافت دیالوگ جدیدی را به فایل اکسپلورر این نسخه از ویندوز ۱۱ اضافه کرده است که به شما امکان می‌دهد فایل‌ها را در یکی از این آرشیوها فشرده کنید. شما حتی می‌توانید روش فشرده‌سازی و تنظیماتی را که می‌خواهید، در صورت نیاز، انتخاب کنید. علاوه بر این، مایکروسافت اکنون ردیفی از دکمه‌ها را در منوی زمینه فایل اکسپلورر که قبلاً فقط نماد بودند، برچسب‌گذاری می‌کند. این ویژگی، یافتن سریع رایج‌ترین گزینه‌هایی را که می‌خواهید استفاده کنید را آسان ساخته است.

بهبود پانل تنظیمات سریع
Windows 11 24H2 همچنین برخی پیشرفتها را برای پانل تنظیمات سریع ارائه کرده است. بدین ترتیب که، لیست اقدامات سریع اکنون قابل اسکرول شدن است، بنابراین اگر بیش از شش مورد اضافه کنید، پانل بزرگتر نخواهد شد و تنها قابلیت اسکرول به آن اضافه می‌شود. مایکروسافت در حال ایجاد تغییراتی در پنل تنظیمات سریع در نوار وظیفه ویندوز است. با شروع این نسخه، رابط تنظیمات سریع اکنون صفحه بندی شده است، به این معنی که شما می‌توانید به جای قرار دادن مجموعه‌ای از آنها به صورت دستی توسط کاربر، در تمام تنظیمات سریع موجود در رایانه شخصی خود، پیمایش کنید. بعلاوه شما می‌توانید موقعیت تنظیمات را با کلیک کردن و کشیدن آنها سفارشی کنید.

Windows 11 24H2.jpg

لیست Wi-Fi در پانل تنظیمات سریع نیز با یک دکمه تازه سازی (دکمه ریفرش)  جدید به روز شده است که با فشردن آن می‌توان لیست Wi-Fi را ریفرش کرد. کاربرانی که از VPN در ویندوز استفاده می‌کنند همچنین متوجه یک رابط کاربری بهبودیافته برای مدیریت VPN شما در پانل تنظیمات سریع خواهند شد، با یک split toggle جدید که به شما امکان می‌دهد آن را با یک کلیک، روشن و خاموش کنید. زیرنویس‌های زنده همچنین به سطح بالای رابط تنظیمات سریع ارتقاء یافته‌اند و به شما این امکان را می‌دهند که به راحتی این ویژگی را با یک کلیک فعال کنید. در نهایت، مایکروسافت می‌گوید که عملکرد پنل تنظیمات سریع را بهبود بخشیده است، به این معنی که هنگام تلاش برای باز کردن آن برای اولین بار پس از راه‌اندازی مجدد، باز شدن آن به اندازه بار اول طول نمی‌کشد.

تجربه مدیریت جدید دستگاههای تلفن همراه
مایکروسافت در حال کار بر روی چندین بهبود در قابلیتهای اتصال تلفن بین دستگاههای ویندوز و اندروید با به روز رسانی نسخه ۲۴H2 است. یک برنامه جدید "مدیریت دستگاه های تلفن همراه" وجود دارد که به شما امکان می دهد تلفن خود را خارج از برنامه Phone Link به رایانه شخصی خود پیوند دهید تا عملکردهای اولیه مانند اعلان های عکس و همچنین امکان تنظیم تلفن خود به عنوان وب کم برای رایانه شخصی خود را داشته باشید. برنامه Phone Link همچنان وجود دارد و بهترین راه برای همگام‌سازی پیام‌های متنی و اعلان‌ها بین تلفن و رایانه شخصی شما خواهد بود.

9-PHONE LINK.jpg

بهبود میکروفون
مایکروسافت در حال معرفی Voice Clarity است، یک ویژگی بهبود میکروفون مجهز به هوش مصنوعی که نویز پس‌زمینه را هنگام مکالمه یا ضبط حذف می‌کند. این ویژگی قبلاً منحصر به رایانه‌های شخصی سرفیس با سخت‌افزار NPU بود، اما اکنون بدون نیاز به تراشه اختصاصی NPU با نسخه ۲۴H2 برای همه رایانه‌های شخصی ویندوز ۱۱ پشتیبانی می‌شود.

10-VOICE CLARITY.jpg

صفحه جدید تنظیمات برق و باتری
مایکروسافت همچنین ویژگی‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی را در Windows 11 24H2 دو برابر کرده است.  مایکروسافت در این نسخه، حالت صرفه‌جویی انرژی را معرفی می‌کند که می‌تواند مصرف انرژی را هم در لپ‌تاپ‌ها و هم در رایانه‌های رومیزی که باتری ندارند، کاهش دهد. این ویژگی د واقع یک افزونه صرفه جویی در باتری است که پیش از این، فقط در لپ تاپهای دارای باتری موجود بود.

Windows 11 24H2.jpg

مایکروسافت نحوه کارکرد گزینه‌های صرفه‌جویی در باتری و انرژی را با نسخه ۲۴H2 از ویندوز ۱۱ بررسی نموده و یک حالت جدید «بهینه‌سازی انرژی» را معرفی کرده که هم برای رایانه‌های شخصی با باتری و هم برای رایانه‌های شخصی بدون باتری اعمال می‌شود. این حالت جدید "Energy Saver" با کاهش عملکرد سیستم، مصرف انرژی رایانه شخصی شما را کاهش می‌دهد. این امر، به افزایش عمر باتری لپ‌تاپ‌ها کمک کرده و توان خروجی از دیوار را در رایانه‌های رومیزی کاهش می‌دهد. وقتی این ویژگی در رایانه‌های رومیزی فعال باشد، شما حتی نماد صرفه‌جویی در مصرف انرژی را مشابه نشانگر عمر باتری در لپ‌تاپ‌ها، در system tray مشاهده خواهید کرد. هدف Energy Saver این است که رایانه شما در مصرف انرژی کارآمدتر شده و ردپای کربنی شما کاهش یابد. مایکروسافت همچنین در برنامه تنظیمات مدرن، کنترل‌های قدرت بیشتری را به قسمت Power & battery اضافه کرده است. اکنون در Windows 11 24H2 شما می‌توانید دکمه‌های پاور را تنظیم کرده و حتی پیکربندی کنید که رایانه شما پس از مدت زمان معینی وارد حالت Hibernate شود. پیش از این، این کنترلها فقط در برنامه کلاسیک کنترل پنل قابل تنظیم بودند.

ویژگی Sudo
نسخه ۲۴H2 برای ویندوز ۱۱ پشتیبانی از Sudo ‪(superuser do)‬ را معرفی کرده است، خط فرمانی که برای اولین بار در لینوکس رایج شد. Sudo برای ویندوز به کاربران این امکان را می‌دهد که فرآیندها را از طریق خط فرمان با تعدادی گزینه پیکربندی مختلف اجرا کنند.
 

Windows 11 24H2.jpg

به طور پیش‌فرض، ویژگی جدید Sudo برای ویندوز به دلایل امنیتی غیرفعال می‌شود، اما اکنون در Windows 11 24H2، کاربران اگر قصد استفاده از آن را دارند، می‌توانند آن را به راحتی در برنامه تنظیمات فعال کنند. اگر به ترمینال لینوکس عادت دارید، ممکن است از اینکه بدانید پشتیبانی از دستور sudo بالاخره با به روز رسانی ۲۰۲۴ به ویندوز ۱۱ آمده است، بسیار خوشحال شوید. Sudo یک دستورالعمل ساده است که به شما امکان می‌دهد مجوزهای یک دستور را ارتقاء دهید، یعنی دستور را در سطح administrator اجرا کنید. با استفاده از این دستور، حتی اگر یک Command Prompt را به عنوان یک کاربر معمولی باز کنید، اکنون می‌توانید اعلانهایی را که به سطح دسترسی مدیر نیاز دارند، در همان پنجره اجرا کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که sudo را قبل از دستوری که می‌خواهید به عنوان administrator اجرا کنید، تایپ کنید.

کلاینت جدید تیمهای مایکروسافت
این به‌روزرسانی از ویندوز ۱۱، یک تیم واحد را معرفی می‌کند که Teams را برای مدرسه و محل کار، مشتری و همچنین استفاده  شخصی زیر یک سقف ادغام می‌کند. این بدان معناست که با شروع نسخه ۲۴H2، کاربران می توانند از کلاینت داخلی Teams برای ارسال پیام به دوستان و خانواده و همچنین شرکت در جلسات کاری و گفتگو با همکاران استفاده کنند. کاربران می‌توانند به‌طور یکپارچه بین حساب‌های کاری، تحصیلی و شخصی خود در برنامه جابه‌جا شوند. اعلان‌ها اکنون هنگام ورود شناسایی می‌شوند تا بدانید از کدام حساب می‌آیند.

Windows 11 24H2.jpg

بهبود کیفیت زندگی
با نسخه Windows 11 24H2، بهبود کیفیت زندگی نیز در راه است. مثل همیشه، با این نسخه جدید نیز بهبودهایی در کیفیت زندگی در راه است. به عنوان نمونه در این نسخه، یک رابط نصب آفلاین جدید وجود دارد که کمی مدرن تر به نظر می‌رسد. مایکروسافت همچنین در حال آزمایش دکمه جدید «نصب درایورها» در طول تجربه خارج از جعبه در صفحه راه‌اندازی Wi-Fi است که برای سازندگان سیستم مفید خواهد بود تا ویندوز را بدون درایور نصب کنند. مایکروسافت در حال حذف تعدادی از برنامه های داخلی ویندوز از تصویر سیستم عامل نیز هست. با شروع از این نسخه، Cortana ،Mail ،Calendar ،Maps ،People و Movies & TV دیگر به طور پیش‌فرض نصب نخواهند شد. WordPad نیز در به روز رسانی آینده حذف خواهد شد.

Windows 11 24H2.jpg

مایکروسافت در نوار وظیفه از این نسخه همچنین، انیمیشن کوچکی از نماد Wi-Fi را هنگام اتصال به شبکه Wi-Fi اضافه کرده است. با کلیک راست روی نماد، یک میانبر منوی زمینه "تشخیص مشکلات شبکه" برای پرش مستقیم به رفع مشکلات اتصال ارائه می‌شود. آیکون Task Manager نیز با طراحی جدید به روز شده است. همچنین یک ویژگی جدید تحت عنوان Windows protected print mode یا "حالت چاپ محافظت شده ویندوز" وجود دارد که به رایانه شما اجازه می‌دهد منحصراً با استفاده از پشته چاپ مدرن ویندوز چاپ کند. این گزینه، تنها با چاپگرهای دارای گواهی Mopria کار می‌کند. این چاپگرها به نصب کننده‌های نرم افزار شخص ثالث وابسته نیستند و قرار است "فقط کار کنند."

نسخه ۲۴H2 اولین نسخه ای خواهد بود که از سرعت USB80Gbps پشتیبانی می‌کند، که نسخه اصلی به روز رسانی استاندارد USB4 است و در سخت افزار جدیدی که امسال عرضه می شود یافت خواهد شد. این نسخه همچنین پشتیبانی RUST را برای هسته ویندوز به ارمغان می آورد.

تعداد دیسک: ۱ حلقه DVD
برچسب:
محصولات مرتبط
Windows 11 24H2 Smart
Windows 11 24H2 Smart
۸۵۰۰۰۰   
۷۲۲,۵۰۰ ریال
ویندوز 11 نسخه 24H2
Windows 11 24H2 + Assistant
 
۷۲۲,۵۰۰ ریال
سیستم عامل Windows 11 24H2
Windows 11 24H2 + Office 2024
۸۵۰۰۰۰   
۷۲۲,۵۰۰ ریال
Windows 11 23H2 Smart
Windows 11 23H2 Smart
۶۵۰۰۰۰   
۵۵۲,۵۰۰ ریال