در حال بارگذاری...
 

ارسال رایگان

مبلغ بیش از ۳۰۰ هزار تومن به صورت پست
 

پرداخت آنلاین

قابلیت پرداخت آنلاین با کلیه کارت های شبکه شتاب بانکی
 

باهر خرید هدیه

با پرداخت آنلاین سفارش خود، همراه با هر سفارش از ما یک محصول هدیه دریافت کنید
 

ارسال سریع

ارسال فوری برای شهر تهران و ۲۴-۴۸ ساعت شهرستان ها *ساعات اداری و غیر تعطیل
فروش ویژه

Office 2024مجموعه آفیس ۲۰۲۴


۸۵۰,۰۰۰ ریال۷۲۲,۵۰۰ ریال۱۵%
 (نظر ۰)

مجموعه Office 2024 شامل:

  • Word
  • Excel
  • PowerPoint
  • OneNote
  • Outlook
  • Access
  • Visio
  • Project


سیستم عامل ها:

مجموعه مایکروسافت آفیس ۲۰۲۴ - Office 2024

مجموعه آفیس ۲۰۲۴ - Office 2024 : مایکروسافت آفیس، مجموعه قدرتمندی است از کاربردی ترین نرم افزارهای پردازش متن. این مجم.عه در واقع به عنوان یک سنگ بنا در حوزه پردازش متن به شمار می‌آید که به کاربران، یک پلت فرم همه کاره برای ساخت، ویرایش و قالب‌بندی اسناد از انواع مختلف ارائه می‌کند. مجموعه آفیس ۲۰۲۴ - Office 2024 شامل محصولات زیر می‌باشد:
•    Word 2024
•    Excel 2024
•    PowerPoint 2024
•    Outlook 2024
•    Access 2024 (فقط نسخه ویندوز)
•    Publisher 2024 (فقط نسخه ویندوز)
•    OneNote (نسخه OneNote این مجموعه، همان نسخه OneNote 2021 است.)

مجموعه آفیس 2021.jpeg

مایکروسافت ورد ۲۰۲۴، به عنوان معروفترین و پرکاربدترین محصول این بسته، مجموعه‌ای قوی از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد که به‌دقت برای ساده‌سازی فرآیند ایجاد سند طراحی شده‌اند.  مایکروسافت ورد، نرم‌افزار اساسی برای واژه‌پردازی، اکنون در جدیدترین نسخه خود، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و قابلیت‌ها را ارائه می‌کند که خواسته‌های کاربران مختلف را (از مبتدی تا حرفه‌ای) برآورده می‌سازد. در ادامه اشاره‌ای خواهیم داشت بر برخب از تغییرات و ویزگیهای جدید محموعه آفیس ۲۰۲۴ - Office 2024 :

مجموعه آفیس 2024.jpg

تغییرات بصری در مجموعه آفیس ۲۰۲۴
تقریباً هیچ تفاوت بصری بین آفیس ۲۰۲۱ و آفیس ۲۰۲۴ وجود ندارد. این موضوع در مورد آفیس ۲۰۱۶ و آفیس ۲۰۱۹ در سال ۲۰۱۸ نیز وجود داشت. با آفیس ۲۰۲۴، پس از باز کردن هر برنامه‌ای، می‌توانید موضوع برنامه‌های مایکروسافت ۳۶۵ خود را نیز انتخاب کنید. تم‌هایی که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید مانند آفیس ۲۰۲۱ هستند: خاکستری تیره، سیاه، سفید، رنگارنگ یا تنظیمات سیستم.

مجموعه آفیس 2024.jpg

انتخاب تم برای برنامه‌های Microsoft 365
تجربه کلی کاربر اکنون از طریق مجموعه آفیس ۲۰۲۴ - Office 2024 با ظاهری روانتر برای رابط کاربری که شبیه مایکروسافت ۳۶۵ است، بهبود یافته است. استفاده از روبان‌های برنامه‌ها بصری‌تر است، رنگ صاف‌تر است و توجه را از سندی که روی آن کار می‌کنید جلب نمی‌کند. علاوه بر این، گوشه ها در مجموعه آفیس ۲۰۲۴ - Office 2024 اکنون نسبت به آفیس ۲۰۲۱ گردتر هستند.

 

افزونه‌های جدید در مجموعه آفیس ۲۰۲۴ - Office 2024
مجموعه آفیس ۲۰۲۴ - Office 2024 اکنون شامل افزونه‌های جدیدی نیز می‌شود. افزونه‌ها به شما این امکان را می‌دهند که با بهبود عملکرد آفیس و ساده سازی کارهای روزانه خود، کارتان را به سطح بعدی ببرید. شما همچنین می‌توانید از افزونه‌ها برای برنامه‌هایی مانند Word ،Excel ،PowerPoint ،Access و Visio استفاده کنید. نمونه‌هایی از افزونه‌های Word عبارتند از DeepL ،QuillBot ،Language Tool و DocuSign. به ترتیب، برای اکسل می‌توانید افزونه‌هایی مانند SAP Analytics Cloud ،Modern Charts ،Microsoft Visio Data Visualizer را اضافه کنید. با افزونه‌ها می‌توانید ابزار بهره‌وری خارجی دلخواه خود را با انعطاف‌پذیری Office 2024 ادغام کنید. در تصویر زیر می‌توانید ببینید که ریبون Word 2024 در مجموعه آفیس ۲۰۲۴ - Office 2024 چگونه به نظر می‌رسد – افزونه‌ها در سمت راست هستند. این حالت، با موقعیت آنها در برنامه‌های Office 2021 برای Excel و PowerPoint نیز متفاوت است. برای مشاهده تفاوت، به منوی نوار پاورپوینت در نسخه آفیس ۲۰۲۴ و آفیس ۲۰۲۱ در زیر نگاهی بیندازید. این تغییر جزئی اما مهم، نشان‌دهنده سوئیچینگ سریع‌تر یکپارچه‌سازی بین افزونه‌ها است که در نتیجه تأثیر مثبتی بر گردش کار و بهره‌وری کلی دارد.

3- office-2024-word-ribbon-menu-800x101.png

منوی ریبون پاورپوینت ۲۰۲۴
یکی دیگر از تغییرات کوچک اما مهم در مجموعه آفیس ۲۰۲۴ - Office 2024، ریبون پاورپوینت است. علاوه بر تفاوتهای ظاهری ذکر شده در بالا، منوهای ریبون دوباره سازماندهی شده‌اند و به طور خاص سه منوی آخر به استثنای منوی Help. در مجموعه آفیس ۲۰۲۴، Record درست در کنار نمایش اسلاید قرار دارد که بصری‌تر است و هنگام ضبط ارائه شما، باعث صرفه جویی در زمان می‌شود. پس از ضبط، منوهای Review و View دنبال می شوند. در ادامه می‌توانید تفاوت‌ بین نوارهای پاورپوینت برای مجموعه آفیس ۲۰۲۴ و آفیس ۲۰۲۱ را مشاهده کنید.

4- office-2021-powerpooint-ribbon-800x105.png

 

آفیس ۲۰۲۴ – منوی روبان پاورپوینت
در کنار تغییر موقعیت افزونه‌ها، منوی ریبون به طور کلی حس مدرن‌تری در مجموعه آفیس ۲۰۲۴ - Office 2024 دارد. همچنین همانطور که در بالا ذکر شد شبیه کار در مایکروسافت ۳۶۵ است.

5-office-2024-powerpoint-ribbon-menu-800x98.png

 

در مجموعه آفیس ۲۰۲۴ - Office 2024 هیچ تغییر عمده‌ای در عملکرد برنامه‌ها وجود ندارد. همانطور که انتظار می‌رود، رابط کاربری بصری تر است و برای پشتیبانی بهینه از گردش کار کاربر ساخته شده است. به علاوه، آفیس ۲۰۲۴ اکنون شامل ادغام‌ها و پیشرفت‌های بیشتر با هوش مصنوعی است. مجموعه آفیس ۲۰۲۴ - Office 2024 در واقع اولین نسخه از نسل جدید مجوزهای دائمی مایکروسافت است. با نگاهی به الگوی انتشار و تاریخ‌های پشتیبانی سایر نرم‌افزارها، می‌توان انتظار نسخه‌های دائمی جدید ویندوز، ویندوز سرور، Exchange Server و Visio را داشت.

تعداد دیسک: ۱ حلقه DVD
برچسب:
محصولات مرتبط
Windows 11 23H2 + Office 2021
Windows 11 23H2 + Office 2021
۶۵۰۰۰۰   
۵۵۲,۵۰۰ ریال
ویندوز 10 - 11
Windows 10 - 11
۸۵۰۰۰۰   
۷۲۲,۵۰۰ ریال
Windows 10 22H2 Smart
Windows 10 22H2 Smart
۶۵۰۰۰۰   
۵۵۲,۵۰۰ ریال
Office 2021
Office 2021 نسخه دانلودی
۸۵۰۰۰۰   
۴۲۵,۰۰۰ ریال