در حال بارگذاری...
 

ارسال رایگان

مبلغ بیش از ۳۰۰ هزار تومن به صورت پست
 

پرداخت آنلاین

قابلیت پرداخت آنلاین با کلیه کارت های شبکه شتاب بانکی
 

باهر خرید هدیه

با پرداخت آنلاین سفارش خود، همراه با هر سفارش از ما یک محصول هدیه دریافت کنید
 

ارسال سریع

ارسال فوری برای شهر تهران و ۲۴-۴۸ ساعت شهرستان ها *ساعات اداری و غیر تعطیل
فروش ویژه

ArcGIS Pro 3.‎2نرم افزار آرک جی آی اس پرو


۱,۶۹۰,۰۰۰ ریال۱,۴۳۶,۵۰۰ ریال۱۵%
 (نظر ۰)

ایجاد نقشه، برنامه‌ریزی، تحلیل و مدیریت سیستم‌های اطلاعات مکانی



سیستم عامل ها:

نرم افزار ArcGIS Pro 3.2 – آرک جی آی اس پرو

نرم افزار ArcGIS Pro 3.2 – آرک جی آی اس پرو : این برنامه یکی از محصولات معروف شرکت ازری آمریکا هست که در زمینه سیستمهای اطلاعات مکانی کاربرد دارد .نرم افزارArcGIS نرم افزاری بسیار آسان برای کاربردهای GISاست که به کاربران این امکان را می دهد که به سادگی اطلاعات مکانی و داده های توصیفی را برای ایجاد نقشه‌ها، جداول و نمودارها به کارگیرند و به عبارت دیگر ArcGis نرم افزاری است که اجازه ساخت یک سیستم کامل اطلاعات مکانی را فراهم می کند. این نرم افزار شامل ابزارهایی برای برنامه سازی، ایجاد نقشه ها و مدیریت آنها، سرور برای پشتیبانی در سطح سازمان و پشتیبانی از سیستمهای موبایل و بیسیم است. نرم افزار ArcGIS Pro 3.2 – آرک جی آی اس پرو، ابزارهای لازم برای جستجو، تحلیل داده‌ها و نمایش نتایج را با کیفیت مناسب در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نرم افزار ArcGIS Pro 3.2 – آرک جی آی اس پرو.png

نرم افزار ArcGIS Pro 3.2 – آرک جی آی اس پرو اکنون پر است از بهبودها، پیشرفتها و ویژگیهای جدید. این بهبودها در همه زمینه‌ها از گزینه‌های جدید برای داده‌های شما گرفته تا سبکهای جدید نقشه‌ برداری دیده می‌شود. از جمله ویژگیهای جدید ارائه شده در این نرم افزار قدرتمند، عیارتند از:

ایجاد گزارش طرحواره

طرح واره، یک پایگاه داده جغرافیایی از مجموعه داده‌ها و ویژگیها، روابط و قوانین آنها تشکیل شده است. این طرح، شامل کلاسهای ویژگی، جداول، فیلدها، دامنه‌ها، مقادیر احتمالی، قوانین ویژگی و سایر رفتارهای پایگاه داده جغرافیایی است. می توان آن را به عنوان مدل داده‌های شما در نظر گرفت. شما اکنون در نرم افزار ArcGIS Pro 3.2 – آرک جی آی اس پرو می‌توانید یک گزارش طرحواره از پایگاه جغرافیایی خود در قالب Excel، JSON، HTML یا PDF ایجاد کنید. هایپرلینکها به شما این امکان را می‌دهند تا عناصر طرحواره خود، مانند جداول و کلاسهای ویژگی،همچنین فیلدها، ویژگیها و رفتار آنها را مرور و کاوش کنید. گزارش طرحواره به طور جامعف مدل داده شما را مستند می‌کند و می‌تواند اهداف زیادی را دنبال کند. شما می‌توانید از آن برای برنامه‌ریزی و همکاری در به‌روزرسانی‌های طرح‌واره، جمع‌آوری پشتیبانی سهامداران برای مدل داده، کمک به گردش‌های کاری انتقال داده و نگهداری سوابق تاریخی استفاده کنید.

نرم افزار ArcGIS Pro 3.2 – آرک جی آی اس پرو.png

انتخاب و ویرایش یک فضای کاری واحد 

شما اکنون به کمک نرم افزار ArcGIS Pro 3.2 – آرک جی آی اس پرو می‌توانید گزینه‌ edit session options را طوری تنظیم کنید که ویرایش به صورت دستی یا enabled manually فعال شود. شما همچنین می‌توانید به ArcGIS Pro اجازه دهید که جلسات ویرایش فضای کاری را مدیریت کند یا تعیین کنید که یک فضای کاری به صورت دستی انتخاب شود. شروع صریح ویرایش نیز به عنوان تنظیمات مدیر سیستم در دسترس است. اگر گزینه استفاده از single workspace edit sessions را انتخاب کنید، هنگامی که ویرایش را در یک فضای کاری پایگاه داده‌‌ای جغرافیایی شروع می‌کنید، می‌توانید به‌طور دستی ویرایش‌ها را در تب Edit از روبان ذخیره کنید.

نرم افزار ArcGIS Pro 3.2 – آرک جی آی اس پرو.png

محیط میانبرهای صفحه کلید

اکنون در نرم افزار ArcGIS Pro 3.2 – آرک جی آی اس پرو، یک محیط قابل تنظیم برای کار با میانبرهای صفحه کلید در کادر گفتگوی جدید Keyboard Shortcuts موجود است. شما می‌توانید میانبرهای پیش فرض را جستجو کنید، میانبرهای موجود را تغییر دهید و میانبرهای جدید اضافه کنید. همچنین می‌توانید همه میانبرها یا فقط آنهایی را که در وضعیت فعلی برنامه کار می‌کنند (مثلاً وقتی نمای نقشه فعال است) را نمایش دهید. در صورتی که میانبر مشابهی به دستوراتی که احتمالاً با یکدیگر در تضاد هستند، تخصیص داده شود، هشدار داده می‌شود.

نرم افزار ArcGIS Pro 3.2 – آرک جی آی اس پرو.png

سری نقشه های موضوعی

اکنون به کمک گزینه thematic map series در نرم افزار ArcGIS Pro 3.2 – آرک جی آی اس پرو می‌توانید سری نقشه‌های موضوعی ایجاد کنید. برخلاف سایر انواع سری نقشه، در یک سری نقشه موضوعی، قاب نقشه در هر صفحه به همان اندازه حفظ می شود و فقط داده های نقشه به روز می‌شوند. هر صفحه از سری نقشه، یک لایه یا گروه متفاوت از لایه‌‎ها را در نقشه نشان می‌دهد. سری نقشه با تکرار تمام ویژگی‌ها در یک radio group layer و ایجاد یک صفحه برای هر لایه ساخته می‌شود. فقط یک لایه از گروه رادیویی برای هر صفحه قابل مشاهده است. لایه های دیگر گروه قابل مشاهده نیستند. لایه های خارج از گروه رادیویی در هر صفحه، در سری نقشه قابل مشاهده است.

نرم افزار ArcGIS Pro 3.2 – آرک جی آی اس پرو.png

نسخه دسکتاپ از نرم افزار نرم افزار ArcGIS Pro 3.2

مجموعه محصولات نرم افزاری ArcGIS مجموعه‌ای جامع از ابزارها و گردش کار را برای متخصصان و سازمان های GIS برای مدیریت، تجزیه و تحلیل و تجسم داده های مکانی فراهم می‌کند. ArcGIS Desktop و ArcGIS Pro (که در ابتدای این نوشته به آن پرداختیم)، از جمله برنامه‌های اصلی این مجموعه هستند که هر کدام برای وظایف خاص و نیازهای کاربر طراحی شده‌اند. در حالی که این دو برنامه، ویژگی‌های مشابهی دارند، اما در معماری، قابلیتها و رابط کاربری متفاوت هستند. این تفاوتها هر کدام از آنها را برای موارد استفاده متفاوت مناسب می‌کند. در نظر گرفتن این تفاوتها هنگام انتخاب برنامه کاربردی برای وظایف خاص یا هنگام تصمیم گیری در مورد زیرساخت GIS برای یک سازمان مهم است. 

5-ArcGis desktop.png

ArcGIS Desktop یک برنامه دسکتاپ مبتنی بر ویندوز است که بر روی رایانه کاربر نصب می‌شود. رابط کاربری این برنامه دارای یک رابط سنتی با نوار منو، نوار ابزار و یک پنجره نقشه است. ArcGIS Desktop و ArcGIS Pro دارای قابلیتهای مشابهی مانند ایجاد، ویرایش و تجزیه و تحلیل داده ها هستند. از جمله اینکه، ArcGIS Desktop مانند ArcGIS Pro دارای قابلیت های مدیریت داده‌ای با توانایی ایجاد، ویرایش و تجزیه و تحلیل داده‌های مکانی است. با این حال، ArcGIS Pro ویژگی‌های مدیریت داده‌های اضافی مانند تکثیر پایگاه جغرافیایی، توپولوژی پایگاه داده جغرافیایی و ویرایش پارچه بسته را ارائه می‌کند.

تعداد دیسک: ۱ حلقه DVD5
برچسب:
محصولات مرتبط
ArcGIS 10.8
ArcGIS 10.‎8
۸۵۰۰۰۰   
۷۲۲,۵۰۰ ریال
ArcGIS 10.7
ArcGIS 10.‎7
۲۷۰۰۰۰   
۲۲۹,۵۰۰ ریال
Arc GIS
ArcGIS 10.‎6 + Collection
۲۱۰۰۰۰   
۱۷۸,۵۰۰ ریال
Arc Gis Collection
Arc GIS Collection
۱۵۰۰۰۰   
۱۲۷,۵۰۰ ریال