در حال بارگذاری...

فعالساز WGA برای Windows 7 UEFI

Jb-Team Software Developer
خانه / فعالساز WGA برای Windows 7 UEFI

فعال ساز Сhew WGA یک ابزار بسیار مفید و ساده است که به شما اجازه می دهد تا به راحتی نسخه های بدون مجوز ویندوز ۷ را فعال کنید. در ویندوزهای ۷ نسخه UEFI پس از نصب ویندوز در بالای نمایشگر ساعت متنی مبنی بر غیرفعال بودن ویندوز نمایش داده می شود که اکثر کرک های موجود قابلیت فعال سازی و برطرف کردن این مشکل را در ویندوز ۷ UEFI ندارند. این مشکل را می توان با ابزار WGA برطرف نمود.

پس از استفاده از این نرم افزار، سیستم فعال می تواند به روز رسانی مجوز رایگان و افزودنی ها را از وب سایت رسمی مایکروسافت دانلود کند. همچنین ابزار WGA از لحاظ امنیتی هیچگونه مشکلی را برای ساختار ویندوز وارد نمی کنید. ثبات و کارایی نرم افزار بر روی نسخه های مختلف سیستم تست شده است. این برنامه مناسب برای فعال سازی اولیه و دوباره فعال سازی سیستم عامل است. ابزار WGA با تمام زبان های سیستم کار می کند. در ابتدا ، ابزار WGA برای تست عملکرد محافظ ویندوز ۷ در برابر تأثیر نرم افزارهای قابل نصب در ساختار سیستم عامل طراحی شده بود، پس از آن ابزار WGA به یک فعال ساز بسیار موثر تبدیل شد.

آموزش استفاده از فعال ساز WGA:

  1. پس از دریافت فایل از لینک پیوست، آن را از حالت فشرده خارج کرده و بصورت Administrator اجرا کنید. (بر روی فایل CW.exe کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را انتخاب نمایید)
  2. در پنجره باز شده بر روی کلید APPLY کلیک کنید.

JB-WGA1_0.jpg

  1. با نمایش پنجره Ready to go بر روی کلید Yes کلیک کنید.

JB-WGA2_1.jpg

  1. در انتها سیستم خود را یکبار ریست کنید.
Tags: windows 7 UEFI
فعالساز WGA برای Windows 7 UEFI