در حال بارگذاری...

سوئیچ سیسکو ۲۹۶۰

Jb-Team Software Developer
خانه / سوئیچ سیسکو ۲۹۶۰

سوئیچ سیسکو ۲۹۶۰

سوئیچ سیسکو ۲۹۶۰ : آیا به دنبال سوئیچ مقرون به صرفه‌ای هستید که بتواند دسترسی و اتصال در سطح سازمانی را برای شبکه‌های شعبه، سازمانهای سطح متوسط و ابتدایی، ارائه دهد؟ آیا شرکت شما به سوئیچ‌های اترنت گیگابیتی با قیمت پایین نیاز دارد؟ در این صورت بهتر است به سراغ سری ۲۹۶۰ از سوئیچهای کاتالیست سیسکو بروید.

انواع سوئیچ سیسکو ۲۹۶۰ با بهترین ویژگیها طراحی شده‌اند تا با ارائه خدمات هوشمند، نیازهای شبکه شما را مرتفع سازند. نمونه‌های متنوع و بسیار مقرون به صرفه سوئیچ سیسکو ۲۹۶۰، شامل پیکربندی‌هایی هستند که آنها را متناسب برای هر شبکه سازمانی می‌سازد.

این سوئیچها، دارای حداکثر ۴۸ پورت اترنت گیگابیتی، اسلاتهای SFP یا +SFP، پورتهای USB، مجموعه ویژگیهای نرم افزاری Lan Base، ابزارهای عملیات هوشمند، بودجه ترکیبی PoE+/PoE تا ۷۴۰ وات و مشخصات قدرتمند دیگر است.

سوئیچ سیسکو 2960.jpg

شما می‌توانید از میان مدلهای موجود در این مجموعه، بهترین سوئیچ را برای نیازهای تجاری خود، انتخاب کنید. در ادامه اشاره‌ای خواهیم داشت بر برخی از ویژگیها و نقاط قوت این دسته از سوئیچهای شبکه:

ایده آل برای شبکه‌های پردیس و دفاتر شعب

آیا می‌خواهید یک سوئیچ سطح بالا برای شبکه‌های پردیس یا شعب دفاتر خود داشته باشید؟ سوئیچ سیسکو ۲۹۶۰ که قابلیت استک شدن را نیز دارد، دسترسی سطح سازمانی را برای پردیس و همچنین شبکه‌های شعب ارائه می‌دهد. این سوئیچ با مجموعه ویژگیهای Lan Base و Lan Lite از سیستم عامل IOS سیسکو کار کرده و از مدیریت آسان شبکه و دستگاه پشتیبانی می‌کند.

سوئیچ سیسکو ۲۹۶۰ با پیکربندی، نظارت، نصب و عیب یابی آسان دستگاه همراه است. TCO یا هزینه کل مالکیت پایین، سادگی عملیاتی و عملیات تجاری کارآمد، این سوئیچ را برای برنامه های کاربردی در دانشگاه و شعبه مناسب می‌کند.

راه ‌حلهای پیشرفته لایه ۲ و لایه ۳

انواع سوئیچ سیسکو ۲۹۶۰، در واقع، سوئیچهای دسترسی لایه ۲ و لایه ۳ با اترنت گیگابیتی و قابلیت استک شدن هستند. استقرار، عیب یابی و مدیریت این سوئیچها آسان است. این سوئیچ با به کارگیری ویژگیهای لایه ۲ و شناسایی مسیر فیزیکی که بسته‌های داده را از مبدا به مقصد منتقل می‌کند، عیب یابی را آسان می‌سازد. ویژگیهای لایه ۳ در سوئیچ سیسکو ۲۹۶۰ شامل مسیریابی ثابت، دسترسی مسیریابی شده (routed access) و پروتکل RIP است. این سوئیچ همچنین، تعادل بار و افزونگی را در سراسر استک فراهم می‌کند.

مدیریت هوشمند ترافیک

زمانی که مدیریت ترافیک شبکه خود را به سوئیچ سیسکو ۲۹۶۰ می‌سپارید، این سوئیچ، مدیریت ترافیک هوشمندی را ارائه می‌دهد که به ترافیک شبکه اجازه می‌دهد بدون هیچ گونه گلوگاهی، روان باشد. مکانیسم‌های انعطاف‌پذیر این نوع سوئیچ، طبقه‌بندی، زمان‌بندی، علامت‌گذاری و در مجموع، عملکردی عالی  و با سرعتی بالا را برای ترافیک صوتی، ویدیویی و داده‌ها ارائه می‌کند. ویژگی‌های QoS متنوع در سوئیچ سیسکو ۲۹۶۰، از ازدحام جلوگیری می‌کند و سرویس دهی بسته‌های دارای اولویت بالاتر را قبل از همه ارائه می‌دهد.

اگرچه سوئیچ سیسکو ۲۹۶۰ یک سوئیچ اقتصادی با قیمتی مناسب است اما، هرگز کیفیت و قابلیت اطمینان این محصول، فدای قیمت نشده است. این سوئیچ، تحت فرآیندهای آزمایشی دقیق، مورد تأیید قرار گرفته است. شما می‌توانید وب سایت ما را برای دیدن انواع مدل سوئیچ سیسیکو ۲۹۶۰ با پیکربندی‌های مختلف، مورد بررسی قرار دهید. 

در میان این سوئیچها، مدلهای قدرتمندی نظیر WS-2960X-24TS-L ،WS-C2960X-24PS-L و بسیاری موارد دیگر به چشم می‌خورد که شما می‌توانید با توجه به نیاز شبکه خود، از میان آنها دست به انتخاب بزنید.

WS-C2960X-24PS-L-2.jpg

ویژگی‌های امنیتی برجسته برای محدود کردن دسترسی

سوئیچهای کم هزینه سری ۲۹۶۰ سیسکو کاتالیست، دارای طیف وسیعی از ویژگیهای امنیتی برای مهار تهدیدات و محدود کردن دسترسی به شبکه هستند. ویژگی‌های امنیتی پیشرفته سوئیچ سیسکو ۲۹۶۰، شامل تخصیص VLAN مبتنی برMAC، پروتکل امنیتی ۸۰۲.۱X، سیسکو TrustSec، سنسور دستگاه و VLANهای خصوصی، سیستم دفاعی قدرتمند سیسکو در مقابل تهدیدات و غیره است. از آنجایی که سوئیچ سیسکو ۲۹۶۰ با بهترین و پیشرفته ترین ویژگیهای مدیریت امنیتی بارگذاری شده است، با انتخاب این سوئیچ می‌توانید بدون نگرانی و با خیالی آسوده، شبکه خود را مستقر کنید.

آخرین CLI برای پیکربندی و مدیریت

سوئیچ سیسکو ۲۹۶۰، سوئیچی بسیار کارآمد با رابط کاربری CLI است که برای پیکربندی و مدیریت دقیق ارائه شده است. با CLI آنبرد، کاربران اکنون می‌توانند پورتهای سوئیچ، لیستهای دسترسی و پروتکلهای مسیریابی را به راحتی پیکربندی کنند. یعنی شما به راحتی می‌توانید پیکربندی اولیه انواع سوئیچ سیسکو ۲۹۶۰ را با استفاده از CLI تنظیم کنید

تا ۴۸ پورت اترنت

انواع سوئیچ سیسکو ۲۹۶۰ در مدلهای ۲۴ و ۴۸ پورت ارائه می‌شوند. سوئیچ ۴۸ پورت ۲۹۶۰ سیسکو، سوئیچی قدرتمند و در عین حال، مقرون به صرفه است که تنگناهای احتمالی در پورت را از طریق پورتهای آپلینک از بین می‌برد. یه کمک سوئیچ سیسکو ۴۸ پورت، شما می‌توانید، چندین کاربر و تجهیزات شبکه را به یکدیگر متصل کنید. این سوئیچ، تنها یک واحد از رک شبکه شما را اشغال می‌کند و بنابراین حتی برای محیطی با محدودیت فضا نیز، کاملا مناسب می‌باشد. سوئیچ ۴۸ پورت همچنین در مواقعی که ترافیک سنگین داخلی وجود دارد، تراکم کمتری را ایجاد می‌کند.