در حال بارگذاری...

آموزش فارسی سازی منوهای نرم افزار کامفار فارسی

Jb-Team Software Developer
خانه / آموزش فارسی سازی منوهای نرم افزار کامفار فارسی

ارزیابی پروژه و تحلیل مالی :
نرم افزار کامفار فارسی ، این یک اصل میباشد که مشاوره قبل از سرمایه گذاری باعث میگردد تا پروژه ها با کیفیت بالاتری انجام پذیرد، بنابراین این امر باعث افزایش سرمایه گذاری داخلی و خارجی میگردد، شرکت یونیدو سهامداران عمومی و خصوصی را به ابزارها و روش شناسی برای ارزیابی پروژه و تحلیل امکان سنجی مجهز کرده است- از جمله مدل های رایانه ای که کمپانی یونیدو برای تحلیل و گزارش سرمایه را امکان پذیر میکند نرم افزار کامفار میباشد. نرم افزار Comfar تجزیه و تحلیل کوتاه مدت و بلند مدت ، پیامدهای مالی و اقتصادی را برای پروژه های صنعتی و غیر صنعتی را تسهیل میکند. نرم افزار کامفار همراه با راهنماها، مواد آموزشی و نرم افزارهای مرتبط برای شناسایی و آماده سازی پروژه میباشد. نرم افزار کامفار همچنین ماژول های تخصصی همچون مکانیسم توسعه پاک (CDM) و حسابداری مدیریت زیست محیطی را ارائه میدهد.
نرم افزار کامفار چه کاری میتواند برای شما انجام دهد ؟

•    تحلیل مالی پروژه های سرمایه گذاری :
شما به کمک نرم افزار Comfar میتوانید گزارش های مالی پروژه های خودرا جهت تولید نمودارها و جداولی که شاخص ها مالی مانند نرخ بازده داخلی ( IRR ) ، ارزش خالص فعلی (NPV )، دوره عادی بازپرداخت (NPBP)، دوره بازپرداخت پویا(DPBP) را نشان میدهند ، تهیه نمایید. نقاط سر به سر ( BEP) ، نسبت NPV و صورت های مالی مانند صورت در آمد ، ترازنامه، جریان نقدی، جریان نقدی تنزیل شده، بها تمام شده محصولات، هزینه سرمایه گذاری ثابت، مخارج قبل از تولید، سرمایه در گردش خالص، منابع مالی و سالانه در آمد فروش .

•    تحقیقات بازار :
به کمک نرم افزار کامفار میتوانید تحقیقات بازار را برای همه محصولات و خدمات انجام دهید و گزارش های مطالعه بازار قابل را تهیه نمایید.

در این مطلب نیز شرکت جی بی تیم برای شما آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار کامفار را ارئه میدهد و همچنین طریقه فارسی سازی نرم افزار کامفار نیز برای شما توضیح داده میشود.

همچنین کاربرانی که تمایل به خرید نرم افزار کامفار فارسی دارند میتوانند با کلیک بر روی اینجا وارد صفحه خرید نرم افزار کامفار گردند

توضیحات قبل از نصب نرم افزار نرم افزار کامفار فارسی :
برای نصب نرم افزار شما باید ویندوز ۶۴ بیتی داشته باشید .

راهنمای نصب نرم افزار کامفار فارسی :
۱-    ابتدا قفل خود را که از شرکت جی بی تیم تهیه کرده اید وارد دستگاه نمایید .
۲-    از طریق دیسک ارائه شده همراه با قفل نرم افزار را از طریق اجرای فایل Setup.exe نصب نمایید.
۳-    پس از نصب نرم افزار فایل JB-Patch.exe را اجرا نمایید.
۴-    نرم افزار را اجرا کرده و در هنگام اجرا لایسنس داخل فلش را معرفی نمایید .
۵-    از داخل قفل خودتون سریال و آنلاک کد داده شده را وارد نمایید .

فارسی سازی نرم افزار کامفار فارسی :

بسیاری از کاربران هنگام استفاده از نرم افزار کامفار نیاز دارند تا از منو های نرم افزار فارسی باشد تا بتوانند به خوبی از آن استفاده نمایند.
برای فارسی نرم افزار کامفار لازم است تا شما محیط ویندوز خود را نیز فارسی نمایید . به همین منظور مراحل زیر را باید انجام دهید .

۱-    وارد کنترل پنل شده و سپس بر روی گزینه Region & Clock کلیک نمایید .

نرم افزار کامفار فارسی

۲-    در پنجره باز شده بر روی گزینه Region کلیک نمایید .

com2.png

۳-    در پنجره باز شده وارد سربرگ Administrative شوید.

فارسی سازی نرم افزار کامفار

۴-    در پنجره باز شده بر روی Change System Locate کلیک نمایید .

فارسی سازی Comfar

۵-    در پنجره باز شده Persian‪(Iran)‬ را انتخاب و سپس اوکی نمایید . و نمایش پیغام ریست دستگاه خود را ری استارت نمایید .

com6.png

Comfar

Tags: