آموزش اصول VRay در 3Ds MAX
بازگشت به داشبورد
دوره خیلی خوبی بود درسته؟ این دوره رو دوست داشتید؟
برای دسترسی به سایر کلاس های این دوره لازمه ابتدا دوره رو خریداری کنید.
ثبت نام
129,000تومان
103,000تومان
پرداخت و خرید دوره
موجود در پلن عضویت ۱ماهه
بخشهای دوره
بخش 1
مقدمه
1
ایجاد رندرها با استفاده از VRay Next
1:02
2
نسخه های نرم افزار مورد استفاده
1:18
3
کار با پروژه های Max
1:51
4
نکته ای در مورد تنظیمات گاما و واحد
1:59
بخش 2
موارد جدید VRay Next
1
تنظیم تطابق یافته نور گنبد
2:22
2
گردش کار فلزی / خشن
3:56
3
ارائه در ابر (بتا)
3:11
4
سوئیچ مواد
2:52
5
هوش مصنوعی دینویز و رندر المان های خاص
4:19
6
متریال جدید مو(glint & glitter)
3:51
7
ابزار تجزیه و تحلیل نورپردازی
3:24
8
افزونه های متریال و تکسچر VRay
3:18
9
جابجایی VRay assets
1:37
10
ابزار دوربین های آماده به کار
4:36
11
بروزرسانی 1 – Viewport IPR
3:21
12
بروزرسانی 1 – بهبودهای گرافیکی
4:38
بخش 3
استفاده از ابزارهای روشنایی VRay
1
آشنایی با انواع نور در VRay
3:01
2
سطح نور در VRay
3:42
3
نور گنبدی در VRay
4:15
4
نور کره ای در VRay
2:53
5
نور شبکه ای در VRay
4:29
6
Disc light در VRay
2:20
7
IES light در VRay
4:15
8
خورشید و آسمان VRay
5:17
9
فعال کردن اسکای لایت محیطی
3:39
بخش 4
کار با نورپردازی جهانی
1
بخش اول استفاده از irradiance mapping
3:28
2
بخش دوم استفاده از irradiance mapping
5:30
3
استفاده از Light Cache
3:12
4
استفاده از Brute Force GI
4:55
بخش 5
کار با متریال های VRay
1
انتشار رنگ – The VRay Material
3:34
2
انعکاس – The VRay Material
4:40
3
شیشه شفاف – The VRay Material
3:40
4
شیشه رنگی و مات – The VRay Material
2:53
5
ایجاد افکت شفاف سازی
2:58
6
سایه بان مو VRay
3:27
7
سایه بان Car paint
2:48
8
استفاده از فرمت VRmat
2:52
9
متریال The VRay alSurface
4:36
10
استفاده از متریال MDL
4:00
بخش 6
نقشه های VRay
1
آشنایی با نقشه های VRay
2:43
2
رنگ VRay
2:30
3
VRay Curvature
3:33
4
VRay Dirt
3:39
5
VRay Edges Tex
4:05
6
VRay HDRI
5:04
7
VRay MultiSub Tex
3:52
8
VRay Normal Map
3:47
9
VRay Triplanar
5:27
بخش 7
کنترل کیفیت با نمونه برداری تصویر
1
توضیح نمونه گیری تصویر
3:20
2
موتور نمونه گیری تصاعدی
3:30
3
موتور نمونه گیری Bucket
5:11
4
IPR
4:06
5
رندر گیری مجدد
4:00
6
حل مشکلات درخشندگی در نمونه ها
4:32
بخش 8
دوربین فیزیکی VRay
1
راه اندازی دوربین فیزیکی
4:21
2
کنترل های دوربین فیزیکی
4:32
3
کنترل نوردهی
5:52
4
عمق میدان
3:58
5
درست کردن یک افکت حرکت بلور
3:37
6
تصحیح چشم انداز
3:38
7
رندرگیری پاناروما
4:44
بخش 9
VRay GPU
1
معرفی VRay GPU
3:24
2
استفاده از VRay GPU
3:09
3
تب The GPU UI – VRay
3:05
4
تب اجرا – The GPU UI
5:10
بخش 10
کار با عناصر رندر
1
رندر المان های توضیح داده شده
3:41
2
تصمیماتی که از قبل باید بگیرید
2:22
3
رندر گیری المان های روندکار
4:53
4
خروجی رندر المان های پایه ما
3:00
5
ترکیب المان های پایه
5:48
6
استفاده از المان ها برای دستکاری تصویر
4:31
7
اضافه کردن DOF با استفاده از عبور عمق Z
4:38
8
انتخاب نور
4:41
9
Multimatte
5:22
10
Cryptomatte
5:41
11
ارزیابی نمونه
4:03
12
المان Denoiser
4:30
13
تکسچر اضافی(Dirt_AO)
3:19
بخش 11
بافر فریم VRay
1
نمای کلی UI
4:17
2
کنترل های تصحیح رنگ
4:35
3
استفاده از ابزار تاریخچه
5:31
4
ابزارهایی برای رندرگیری تعاملی
3:18
5
لنز های تعاملی FX
3:23
بخش 12
VRay FX
1
استفاده از شکل VRay – خز
4:54
2
استفاده از شکل VRay – پروکسی
6:18
3
استفاده از شکل VRay – کلیپر
4:39
4
VRay Instancer
5:27
5
رندر گیری استریوسکوپی VR
4:29
6
VRay metaballs
5:18
7
چشم انداز DOF در ویوپورت
3:06
8
استفاده از رندر ماسک
3:48
9
چشم انداز هوایی
4:46
10
جابجایی
4:04
11
Volume grId
5:43
12
VRay mesh viewer
2:56
بخش 13
نتیجه
1
اهداف بعدی
1:29
سوالات
{{ comment.replies_count }}
ارسال
بارگذاری بیشتر
سوال من
پرسیدن یک سوال
اضافه کردن نظر
{{ message }}
ارسال
بازگشت به همه سوالات
مقدمه
نکته ای در مورد تنظیمات گاما و واحد
درس قفل شده است. لطفا خرید دوره به ادامه بروید
درس Prev
تکمیل
درس بعدی
پرسیدن یک سوال