آموزش اصول VRay در 3Ds MAX
بازگشت به داشبورد
بخشهای دوره
بخش 1
مقدمه
1
ایجاد رندرها با استفاده از VRay Next
1:02
2
نسخه های نرم افزار مورد استفاده
1:18
3
کار با پروژه های Max
1:51
4
نکته ای در مورد تنظیمات گاما و واحد
1:59
بخش 2
موارد جدید VRay Next
1
تنظیم تطابق یافته نور گنبد
2:22
2
گردش کار فلزی / خشن
3:56
3
ارائه در ابر (بتا)
3:11
4
سوئیچ مواد
2:52
5
هوش مصنوعی دینویز و رندر المان های خاص
4:19
6
متریال جدید مو(glint & glitter)
3:51
7
ابزار تجزیه و تحلیل نورپردازی
3:24
8
افزونه های متریال و تکسچر VRay
3:18
9
جابجایی VRay assets
1:37
10
ابزار دوربین های آماده به کار
4:36
11
بروزرسانی 1 – Viewport IPR
3:21
12
بروزرسانی 1 – بهبودهای گرافیکی
4:38
بخش 3
استفاده از ابزارهای روشنایی VRay
1
آشنایی با انواع نور در VRay
3:01
2
سطح نور در VRay
3:42
3
نور گنبدی در VRay
4:15
4
نور کره ای در VRay
2:53
5
نور شبکه ای در VRay
4:29
6
Disc light در VRay
2:20
7
IES light در VRay
4:15
8
خورشید و آسمان VRay
5:17
9
فعال کردن اسکای لایت محیطی
3:39
بخش 4
کار با نورپردازی جهانی
1
بخش اول استفاده از irradiance mapping
3:28
2
بخش دوم استفاده از irradiance mapping
5:30
3
استفاده از Light Cache
3:12
4
استفاده از Brute Force GI
4:55
بخش 5
کار با متریال های VRay
1
انتشار رنگ – The VRay Material
3:34
2
انعکاس – The VRay Material
4:40
3
شیشه شفاف – The VRay Material
3:40
4
شیشه رنگی و مات – The VRay Material
2:53
5
ایجاد افکت شفاف سازی
2:58
6
سایه بان مو VRay
3:27
7
سایه بان Car paint
2:48
8
استفاده از فرمت VRmat
2:52
9
متریال The VRay alSurface
4:36
10
استفاده از متریال MDL
4:00
بخش 6
نقشه های VRay
1
آشنایی با نقشه های VRay
2:43
2
رنگ VRay
2:30
3
VRay Curvature
3:33
4
VRay Dirt
3:39
5
VRay Edges Tex
4:05
6
VRay HDRI
5:04
7
VRay MultiSub Tex
3:52
8
VRay Normal Map
3:47
9
VRay Triplanar
5:27
بخش 7
کنترل کیفیت با نمونه برداری تصویر
1
توضیح نمونه گیری تصویر
3:20
2
موتور نمونه گیری تصاعدی
3:30
3
موتور نمونه گیری Bucket
5:11
4
IPR
4:06
5
رندر گیری مجدد
4:00
6
حل مشکلات درخشندگی در نمونه ها
4:32
بخش 8
دوربین فیزیکی VRay
1
راه اندازی دوربین فیزیکی
4:21
2
کنترل های دوربین فیزیکی
4:32
3
کنترل نوردهی
5:52
4
عمق میدان
3:58
5
درست کردن یک افکت حرکت بلور
3:37
6
تصحیح چشم انداز
3:38
7
رندرگیری پاناروما
4:44
بخش 9
VRay GPU
1
معرفی VRay GPU
3:24
2
استفاده از VRay GPU
3:09
3
تب The GPU UI – VRay
3:05
4
تب اجرا – The GPU UI
5:10
بخش 10
کار با عناصر رندر
1
رندر المان های توضیح داده شده
3:41
2
تصمیماتی که از قبل باید بگیرید
2:22
3
رندر گیری المان های روندکار
4:53
4
خروجی رندر المان های پایه ما
3:00
5
ترکیب المان های پایه
5:48
6
استفاده از المان ها برای دستکاری تصویر
4:31
7
اضافه کردن DOF با استفاده از عبور عمق Z
4:38
8
انتخاب نور
4:41
9
Multimatte
5:22
10
Cryptomatte
5:41
11
ارزیابی نمونه
4:03
12
المان Denoiser
4:30
13
تکسچر اضافی(Dirt_AO)
3:19
بخش 11
بافر فریم VRay
1
نمای کلی UI
4:17
2
کنترل های تصحیح رنگ
4:35
3
استفاده از ابزار تاریخچه
5:31
4
ابزارهایی برای رندرگیری تعاملی
3:18
5
لنز های تعاملی FX
3:23
بخش 12
VRay FX
1
استفاده از شکل VRay – خز
4:54
2
استفاده از شکل VRay – پروکسی
6:18
3
استفاده از شکل VRay – کلیپر
4:39
4
VRay Instancer
5:27
5
رندر گیری استریوسکوپی VR
4:29
6
VRay metaballs
5:18
7
چشم انداز DOF در ویوپورت
3:06
8
استفاده از رندر ماسک
3:48
9
چشم انداز هوایی
4:46
10
جابجایی
4:04
11
Volume grId
5:43
12
VRay mesh viewer
2:56
بخش 13
نتیجه
1
اهداف بعدی
1:29
مقدمه
ایجاد رندرها با استفاده از VRay Next