آموزش اصول تری دی مکس 2021
بازگشت به داشبورد
دوره خیلی خوبی بود درسته؟ این دوره رو دوست داشتید؟
برای دسترسی به سایر کلاس های این دوره لازمه ابتدا دوره رو خریداری کنید.
ثبت نام
129,000تومان
103,000تومان
پرداخت و خرید دوره
موجود در پلن عضویت ۱ماهه
بخشهای دوره
بخش 1
مقدمه
1
آشنایی با تری دی مکس
1:15
2
نحوه استفاده از فایل های تمرین
2:19
بخش 2
شروع به کار
1
انتخاب یک صفحه کاری
3:34
2
سفارشی سازی تنظیمات
4:30
3
استفاده از فولدرهای پروژه
3:36
بخش 3
رابط کاربری تری دی مکس
1
آشنایی با رابط کاربری
2:56
2
سفارشی سازی صفحه کاری
4:59
3
سفارشی سازی پس زمینه
2:40
4
ایجاد پرمتیو
4:37
5
ساختن پرمتیوها با ماوس
2:36
6
تغییر موقعیت اشیا
5:15
7
چرخاندن و تغییر شکل دادن اشیا
4:47
8
جا به جایی ویو پورت ها
4:10
9
چرخاندن ویو پورت ها
5:08
10
کلیدهای میانبر
3:41
11
سفارشی سازی میانبرها
5:11
12
انتخاب حالت سایه دار
3:10
13
تنظیمات پیشرفته چیدمان
6:14
14
پیکربندی چیدمان ها
2:17
بخش 4
چیدمان صحنه
1
مشخص کردن واحد های اندازه گیری
5:22
2
مشخص کردن واحدهای سیستم
4:38
3
تعریف درجه بندی هوم
4:44
4
ذخیره تمپلت صحنه
3:11
5
ادغام کردن صحنه ها
5:04
6
کپی کردن نمونه های اشیا
4:22
7
کپی کردن اشیا
1:15
8
معرفی اسنپ
4:36
9
حرکت دقیق با گرید و اسنپ
4:38
10
مرتب کردن اسم های اشیا
3:53
11
جمع کردن اشیا در گروهها
5:04
12
مدیریت لایههای نمایشی
3:43
13
کنترل ویژگی های اشیا و لایه نمایشی
5:05
14
آشنایی با مرجع خارجی
3:04
15
ساخت گزارش XREF
6:52
16
حرکت در سیستم های مختصاتی مرجع
5:14
17
چرخاندن اشیا
4:05
18
تغییر اشیا حول محور انتقال
4:23
19
ایزوله کردن و قفل کردن سلکشن
2:25
20
انتخاب در حالت های پنجره و کراسینگ
4:00
بخش 5
مدل سازی اسپیلاین
1
ساختن اشکال
4:34
2
ویرایش Bezier splines
5:17
3
تنظیم جزئیات شکل
3:58
4
مدل سازی با Extrude modifier
5:05
5
اصلاح مسیر
4:13
6
خروجی گرفتن از مسیرها
4:01
7
ارتباط با ایلاستریتور
3:54
8
اضافه کردن Bevel modifier
4:37
9
کنترل سطح جزئیات
5:03
10
مدل سازی توپولوژی
6:30
11
تغییر و تنظیم TextPlus
4:37
بخش 6
مدل سازی پارامتری
1
تغییر شکل اشیا
5:22
2
لایه بندی تغییر شکل دهنده ها
5:06
3
تعریف سطح جزئیات پالیگان
4:03
4
رد کردن انتخابی به بالای استک
4:04
5
درک وابستگی توپولوژی
4:59
6
نسخه سازی و بستن استک
5:53
بخش 7
مدل سازی چندضلعی
1
آماده سازی عملگرهای بول
4:52
2
ترکیب حجم ها
6:00
3
اضافه کردن لبه
6:57
4
اضافه کردن لبه ها با ابزار برش
2:52
5
سخت کردن لبه های چندضلعی
4:21
6
مدلسازی با استفاده از ریبون
6:10
7
ساده سازی اشکال با ابزار حذف
3:57
8
انشعابسازی Editable Poly
5:36
9
جزئیات دادن به مش
3:21
10
ایجاد گوشه های منحنی
5:46
بخش 8
مدل سازی سطح زیربخش
1
آشنایی با سطوح زیربخش
3:52
2
بهترین تمرینات جهت مدل سازی
6:23
3
مدل سازی جعبه
4:09
4
مدل سازی با Symmetry modifier
6:46
5
مدل سازی منحنی
8:09
6
اصلاح اشکال با سوئیفت
2:42
7
محدودسازی انتقالات
6:09
8
اصلاح شکاف
5:11
9
تیز کردن گوشه ها
4:36
10
نهایی سازی زیربخش ها
4:59
بخش 9
تکنیک های دوربین
1
ساختن یک دوربین فیزیکی و هدف آن
5:54
2
جابه جایی دوربین اول شخص
3:31
3
فعال سازی Safe Frames
5:11
4
تنظیم نسبت ابعاد
4:11
5
ساخت یک دوربین آزاد
3:10
6
چرخاندن در فضای مختصاتی
5:49
7
تنظیمات مربوط به سه پایه
5:50
بخش 10
نورپردازی
1
پیش نمایش از رندرها
6:09
2
ایحاد نور فتومتریک
3:50
3
تنظیم شدت نور و رنگ
5:00
4
تنظیم شکل نور
7:08
5
کنترل پارامترهای نورافکن
7:15
6
استفاده از Light Explorer
7:29
7
روشنایی با رنگ محیط
7:22
8
روشنایی با یه HDRI enviroment
5:32
9
اصلاح سفیدی محیطی
4:42
10
جدا کردن محیط از پس زمینه
4:38
11
ایجاد خورشید و آسمان
8:24
بخش 11
مواد
1
استفاده از Slate Material Editor
4:01
2
تعیین کردن ماد برای آبجکت
3:58
3
مدیریت مواد صحنه
6:06
4
مدیریت sample slot
4:53
5
ذخیره کتابخانه مواد
4:44
6
رنگ مواد فیزیکی
5:52
7
پارامترهای انعکاس مواد فیزیکی
6:36
8
کنترل حالت سایه گذاری
8:26
9
کنترل اندازه نمونه مواد
3:41
10
ساختن نقشه سه بعدی رویه ای
2:08
11
پارامترهای جهت یابی نقشه سه بعدی
7:46
12
ترسیم فایل های تصویی Bitmap
6:02
13
نمایش نقشه های سه بعدی
4:29
14
استفاده از اندازه واقعی
5:15
15
بازیابی اتصالات
5:24
بخش 12
انیمیشن
1
آشنایی با سلسله مراتب
3:45
2
حرکت نقاط pivot
5:10
3
چرخاندن نقاط pivot
4:13
4
اولویت بندی محورهای چرخش
6:06
5
اتصال اشیا
4:38
6
قفل کردن انتقالات
4:00
7
اصلاح اشکالات تغییر اندازه
5:18
8
انتخاب نرخ فریم و سرعت بازپخش
5:23
9
انتخاب بخش زمانی فعال
6:28
10
ساخت کی فریم به صورت اتوماتیک
3:24
11
ساخت کی فریم در حالت Set
6:07
12
ویرایش در تایم لاین
6:51
13
ویرایش در Dope Sheet
7:08
14
ویرایش در حالت منحنی
6:14
15
ویرایش Interpolation در Curve Editor
5:01
16
تغییر خطوط مماس
5:26
17
ویرایش مسیر با motion
5:09
بخش 13
رندر گرفتن
1
انتخاب رندر کننده
6:28
2
انتخاب گزینه های رندر
8:41
3
رندر کردن توالی تصویر
5:11
4
پخش توالی تصویری با RAP Player
2:25
5
رندر گرفتن در محدوده پویا
4:36
بخش 14
جمع بندی
1
قدم های بعدی
1:20
سوالات
{{ comment.replies_count }}
ارسال
بارگذاری بیشتر
سوال من
پرسیدن یک سوال
اضافه کردن نظر
{{ message }}
ارسال
بازگشت به همه سوالات
مدل سازی چندضلعی
جزئیات دادن به مش
درس قفل شده است. لطفا خرید دوره به ادامه بروید
درس Prev
تکمیل
درس بعدی
پرسیدن یک سوال