آموزش اصول تری دی مکس 2021

آموزش اصول تری دی مکس 2021

3ds Max بیشتر به دلیل ابزارهای مدلسازی و رندرینگ آن شناخته شده است. این نقاط قوت، خود را در معماری، ساخت، توسعه بازیها، طراحی صنعتی و موشن گرافیک نشان می‌دهند.
در دوره آموزش اصول تری دی مکس 2021، ده‌ها ویژگی و تکنیک، برای ایجاد مهارت در به کارگیری 3ds Max ارائه می‌شود. از مدلسازی و بافت گرفته تا نورپردازی و رندرینگ. آموزش3ds Mac در این دوره، از سطوح مبتدی آغاز و به سطوح بالاتر گسترش پیدا می‌کند. یک مرور کلی بر کل بسته و همچنین مهارتهای اساسی مورد نیاز هنرمندان سه بعدی در ایجاد مدلها و انیمیشنهای حرفه‌ای، از جمله موارد پوشش داده شده در این دوره آموزشی می‌باشند. در این دوره می‌توانید بیاموزید که چگونه به رابط کاربری 3ds Max بروید و آن را متناسب با نیاز و مطابق اولویتهای خود تنظیم کنید. نحوه مدلسازی اشیاء مختلف با استفاده از spline، چند ضلعی و سطوح تقسیم را کشف کنید. سپس بیاموزید که سلسله مراتب بسازید، دوربین و نور اضافه کنید، با کیفرمها کار کرده و متحرک سازی کنید. مدرس این دورهAaron F. Ross، همچنین نگاهی عمیق خواهد داشت به مواد، نگاشت بافت و بررسی چند موتور رندر، از جمله: آرنولد و کوئیک سیلور.

مقدمه

1
آشنایی با تری دی مکس
1:15
2
نحوه استفاده از فایل های تمرین
2:19

شروع به کار

1
انتخاب یک صفحه کاری
3:34
2
سفارشی سازی تنظیمات
4:30
3
استفاده از فولدرهای پروژه
3:36

رابط کاربری تری دی مکس

1
آشنایی با رابط کاربری
2:56
2
سفارشی سازی صفحه کاری
4:59
3
سفارشی سازی پس زمینه
2:40
4
ایجاد پرمتیو
4:37
5
ساختن پرمتیوها با ماوس
2:36
6
تغییر موقعیت اشیا
5:15
7
چرخاندن و تغییر شکل دادن اشیا
4:47
8
جا به جایی ویو پورت ها
4:10
9
چرخاندن ویو پورت ها
5:08
10
کلیدهای میانبر
3:41
11
سفارشی سازی میانبرها
5:11
12
انتخاب حالت سایه دار
3:10
13
تنظیمات پیشرفته چیدمان
6:14
14
پیکربندی چیدمان ها
2:17

چیدمان صحنه

1
مشخص کردن واحد های اندازه گیری
5:22
2
مشخص کردن واحدهای سیستم
4:38
3
تعریف درجه بندی هوم
4:44
4
ذخیره تمپلت صحنه
3:11
5
ادغام کردن صحنه ها
5:04
6
کپی کردن نمونه های اشیا
4:22
7
کپی کردن اشیا
1:15
8
معرفی اسنپ
4:36
9
حرکت دقیق با گرید و اسنپ
4:38
10
مرتب کردن اسم های اشیا
3:53
11
جمع کردن اشیا در گروه‌ها
5:04
12
مدیریت لایه‌های نمایشی
3:43
13
کنترل ویژگی های اشیا و لایه نمایشی
5:05
14
آشنایی با مرجع خارجی
3:04
15
ساخت گزارش XREF
6:52
16
حرکت در سیستم های مختصاتی مرجع
5:14
17
چرخاندن اشیا
4:05
18
تغییر اشیا حول محور انتقال
4:23
19
ایزوله کردن و قفل کردن سلکشن
2:25
20
انتخاب در حالت های پنجره و کراسینگ
4:00

مدل سازی اسپیلاین

1
ساختن اشکال
4:34
2
ویرایش Bezier splines
5:17
3
تنظیم جزئیات شکل
3:58
4
مدل سازی با Extrude modifier
5:05
5
اصلاح مسیر
4:13
6
خروجی گرفتن از مسیرها
4:01
7
ارتباط با ایلاستریتور
3:54
8
اضافه کردن Bevel modifier
4:37
9
کنترل سطح جزئیات
5:03
10
مدل سازی توپولوژی
6:30
11
تغییر و تنظیم TextPlus
4:37

مدل سازی پارامتری

1
تغییر شکل اشیا
5:22
2
لایه بندی تغییر شکل دهنده ها
5:06
3
تعریف سطح جزئیات پالیگان
4:03
4
رد کردن انتخابی به بالای استک
4:04
5
درک وابستگی توپولوژی
4:59
6
نسخه سازی و بستن استک
5:53

مدل سازی چندضلعی

1
آماده سازی عملگرهای بول
4:52
2
ترکیب حجم ها
6:00
3
اضافه کردن لبه
6:57
4
اضافه کردن لبه ها با ابزار برش
2:52
5
سخت کردن لبه های چندضلعی
4:21
6
مدلسازی با استفاده از ریبون
6:10
7
ساده سازی اشکال با ابزار حذف
3:57
8
انشعابسازی Editable Poly
5:36
9
جزئیات دادن به مش
3:21
10
ایجاد گوشه های منحنی
5:46

مدل سازی سطح زیربخش

1
آشنایی با سطوح زیربخش
3:52
2
بهترین تمرینات جهت مدل سازی
6:23
3
مدل سازی جعبه
4:09
4
مدل سازی با Symmetry modifier
6:46
5
مدل سازی منحنی
8:09
6
اصلاح اشکال با سوئیفت
2:42
7
محدودسازی انتقالات
6:09
8
اصلاح شکاف
5:11
9
تیز کردن گوشه ها
4:36
10
نهایی سازی زیربخش ها
4:59

تکنیک های دوربین

1
ساختن یک دوربین فیزیکی و هدف آن
5:54
2
جابه جایی دوربین اول شخص
3:31
3
فعال سازی Safe Frames
5:11
4
تنظیم نسبت ابعاد
4:11
5
ساخت یک دوربین آزاد
3:10
6
چرخاندن در فضای مختصاتی
5:49
7
تنظیمات مربوط به سه پایه
5:50

نورپردازی

1
پیش نمایش از رندرها
6:09
2
ایحاد نور فتومتریک
3:50
3
تنظیم شدت نور و رنگ
5:00
4
تنظیم شکل نور
7:08
5
کنترل پارامترهای نورافکن
7:15
6
استفاده از Light Explorer
7:29
7
روشنایی با رنگ محیط
7:22
8
روشنایی با یه HDRI enviroment
5:32
9
اصلاح سفیدی محیطی
4:42
10
جدا کردن محیط از پس زمینه
4:38
11
ایجاد خورشید و آسمان
8:24

مواد

1
استفاده از Slate Material Editor
4:01
2
تعیین کردن ماد برای آبجکت
3:58
3
مدیریت مواد صحنه
6:06
4
مدیریت sample slot
4:53
5
ذخیره کتابخانه مواد
4:44
6
رنگ مواد فیزیکی
5:52
7
پارامترهای انعکاس مواد فیزیکی
6:36
8
کنترل حالت سایه گذاری
8:26
9
کنترل اندازه نمونه مواد
3:41
10
ساختن نقشه سه بعدی رویه ای
2:08
11
پارامترهای جهت یابی نقشه سه بعدی
7:46
12
ترسیم فایل های تصویی Bitmap
6:02
13
نمایش نقشه های سه بعدی
4:29
14
استفاده از اندازه واقعی
5:15
15
بازیابی اتصالات
5:24

انیمیشن

1
آشنایی با سلسله مراتب
3:45
2
حرکت نقاط pivot
5:10
3
چرخاندن نقاط pivot
4:13
4
اولویت بندی محورهای چرخش
6:06
5
اتصال اشیا
4:38
6
قفل کردن انتقالات
4:00
7
اصلاح اشکالات تغییر اندازه
5:18
8
انتخاب نرخ فریم و سرعت بازپخش
5:23
9
انتخاب بخش زمانی فعال
6:28
10
ساخت کی فریم به صورت اتوماتیک
3:24
11
ساخت کی فریم در حالت Set
6:07
12
ویرایش در تایم لاین
6:51
13
ویرایش در Dope Sheet
7:08
14
ویرایش در حالت منحنی
6:14
15
ویرایش Interpolation در Curve Editor
5:01
16
تغییر خطوط مماس
5:26
17
ویرایش مسیر با motion
5:09

رندر گرفتن

1
انتخاب رندر کننده
6:28
2
انتخاب گزینه های رندر
8:41
3
رندر کردن توالی تصویر
5:11
4
پخش توالی تصویری با RAP Player
2:25
5
رندر گرفتن در محدوده پویا
4:36

جمع بندی

1
قدم های بعدی
1:20

اولین دیدگاه را ثبت کنید.

لطفا, وارد اکانت کاربری شوید تا بتوانید نظر خود را درباره ی دوره ی آموزشی بنویسید
افزودن به علاقه مندی ها
ثبت نام شده: 6584 دانشجو
مدت زمان: 11 ساعت
درس: 132
ویدئو: 11 ساعت
سطح: مبتدی تا پیشرفته

Archive

Working hours

شنبه بسته شده
یکشنبه بسته شده
دوشنبه 9:30 am - 6.00 pm
سه شنبه 9:30 am - 6.00 pm
چهارشنبه 9:30 am - 6.00 pm
پنج شنبه 9:30 am - 6.00 pm
جمعه 9:30 am - 5.00 pm
آموزش اصول تری دی مکس 2021
قیمت:
129,000تومان 103,000تومان
Layer 1