آموزش اصول جاوا اسکریپت
بازگشت به داشبورد
بخشهای دوره
بخش 1
معرفی
1
خوشآمد گویی
1:08
2
نحوه استفاده از فایل های تمرینی
1:39
بخش 2
معرفی جاوا اسکریپت
1
جاوا اسکریپت چیست
2:38
2
ارتباط جاوا اسکریپت به جاوا
2:00
3
شناخت چشم اندز های جاوا اسکریپت
3:49
بخش 3
مبانی پایه ای
1
ابزار مورد نیاز برای توسعه جاوا اسکریپت
2:23
2
معرفی کنسول جستجو گر
10:31
3
اضافه کردن جاوا اسکریپت به یک فایل
4:47
4
اضافه کردن جاوا اسکریپت به یک فایل خارجی
4:57
5
چگونه جاوا اسکریپت بنویسیم؟
4:24
بخش 4
کار با داده ها
1
متغیرها – همه محتویات جاوا اسکریپت
6:11
2
انواع داده ها در جاوا اسکریپت
4:03
3
اوپراتور های محاسبه گر
4:13
4
کار با رشته ها و اعداد
2:37
5
گزاره های مشروط و منطقی
5:42
6
شرایط پیشرفته و منطقی
3:27
7
آرایه ها
2:20
8
وِیژگی ها و روش های آرایه ها
7:56
بخش 5
توابع و اشیاء
1
توابع جاوا اسکریپت
3:28
2
ساخت یک تابع ابتدایی
3:29
3
اضافه کردن استدلال به تابع ها
2:30
4
برگرداندن مقادیر از یک تابع
3:54
5
توابع ناشناس
5:11
6
استفاده از عبارات کاربردی
4:14
7
دامنه متغیر
3:17
8
let and const
6:12
9
معنی بخشی به آبجکت ها
3:19
10
سازندگان آبجکت ها
6:16
11
سایدبار – نقطه و براکت
2:44
12
خاتمه دادن
8:11
بخش 6
جاوا اسکریپت و DOM بخش اول
1
The document object model
4:00
2
هدف قرار دادن عناصر با querySelector
5:52
3
دسترسی و تغییر عناصر
4:33
4
دسترسی و تغییر کلاس ها
3:45
5
دسترسی و تغییر ویژگی ها
4:53
6
اضافه کردن المان های DOM
6:56
7
اجرای CSS خطی بر روی یک المان
6:32
بخش 7
پروژه: ساخت یک ساعت آنالوگ
1
ساخت ساعت آنالوگ
1:09
2
استفاده از CSS برای حرکت عقربه ها
3:49
3
استفاده از جاوا اسکریپت برای حرکت عقربه
2:14
4
فهمیدن زمان دقیق
1:33
5
نشان دادن زمان فعلی با ریاضیات
4:51
6
حرکت دادن ساعت
3:25
7
حل کردن مشکل بازگشت به صفر
5:18
بخش 8
جاوا اسکریپت و DOM بخش دوم
1
رویدادهای DOM
1:31
2
برخی از رویدادهای معمولی DOM
1:59
3
فعال کردن توابع توسط کنترل کننده رویداد
5:15
4
اضافه کردن و استفاده از مخاطبان رویداد
6:51
5
تصویب استدلال ها توسط مخاطبان رویداد
4:30
بخش 9
پروژه: تست سرعت تایپ
1
خلاصه نشانه گذاری HTML
2:59
2
استفاده از مخاطبان برای تشخیص نوشتاری
4:27
3
ساخت تایمر شمارش معکوس
5:56
4
ساخت یک تابع کمکی برای صفرهای پیشران
3:18
5
تشخیص غلط های املایی با تطبیق رشته ها
3:58
6
توقف تایمر پس از اتمام تست
3:42
7
افزودن دکمه ریست
5:03
بخش 10
حلقه ها (Loops)
1
حلقه ها
3:37
2
دور زدن از طریق آرایه ها
4:07
3
شکستن و ادامه دادن حلقه ها
7:09
بخش 11
پروژه نشانه گذاری تصاویر
1
شکست پروژه
1:55
2
خلاصه راه اندازی پروژه
3:26
3
دور زدن از طریق تصاویر
3:51
4
ساخت تابع برای تولید مقادیر srcset
4:48
5
ایجاد آبجکت حاوی اندازه های مختلف
4:34
6
بروزرسانی نشانه گذاری و ویژگی انداز
2:24
بخش 12
عیب یابی،اعتبار سنجی و کوچک سازی
1
اعتبار سنجی و عیب یابی جاوا اسکریپت
1:30
2
عیب یابی و جاوا اسکریپت
7:20
3
ارسال اطلاعات عیب یابی به کنسول
7:42
4
دسترسی از طریق ابزار مرورگر
5:55
5
پرکردن اسکریپت آنلاین
5:57
6
پرکردن اسکریپت های آنلاین
8:24
7
کوچک سازی اسکریپت آنلاین
2:50
8
کوچک سازی خودکار اسکریپت
2:24
بخش 13
سوال از مربی
1
شناخت توابع فلش
3:11
2
آموزه های ابتدایی از جاوا اسکریپت
5:05
3
چگونگی به تحریر در اوردن رشته ها
2:27
4
کارکرد سمبل خط تیره
3:47
5
دلایل استفاده از متد ()querySelectorAll
2:48
بخش 14
نتیجه گیری
1
گام بعدی
1:56
معرفی
خوشآمد گویی