آموزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی

آموزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی

آموزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی :

دوره آموزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی برای استفاده از زیرساخت‌های رسانه‌های اجتماعی برای ارتباط با مخاطبین تهیه گردیده است.
از زمانی که شبکه های اجتماعی رونق گرفت و مردم تمایل پیدا کردند تا در این شبکه ها عضو شوند و به گذراندن وقت در این شبکه ها بپردازند، رونق زیادی نصیب شبکه های اجتماعی شد، به طوریکه کسب و کار ها و برندینگ ها تلاش کردند تا بتوانند با حضور فعال در شبکه های اجتماعی مختلف به تعامل با کاربران بپردازند.

امروزه قدرت شبکه های اجتماعی آنقدر زیاد است که هر کارشناس دیجیتال مارکتینگ در کنار توسعه و پردازش سایت های شخصی به توسعه شبکه های اجتماعی نیز میپردازند. برتر آموز اینجاست تا تمامی رمز و راز ها و قواعد بازاریابی شبکه های اجتماعی را پاسخ دهد.

رسانه های اجتماعی به طور چشمگیری بازاریابی برای مشاغل گوناگون را تغییر داده است ، تا مشاغل به خوبی بتوانند با مشتریان و یا بالعکس ارتباط مستقیمی داشته باشند. برندهای گوناگونی که در طول زمان مفاومت کرده اند و رشد داشته اند با استفاده از این پلتفرم ها یک راهی جدید جهت ارتباط و درک صحیحی از وفاداری مشتریان برای مدتی طولانی استفاده میکنند. شما در این دوره آموزشی میتوانید اصول بازاریابی شبکه های اجتماعی را بیاموزید.

دوره آموزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی یکی از دوره های مجموعه دیجیتال مارکتینگ میباشد که شما میتوانید سایر سرفصل های پکیج آموزشی دیجیتال مارکتینگ را نیز در سایت مشاهده کرده و آن ها را تهیه نمایید.

مربی دوره آموزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی برایان هانیگمن میباشد که یک مشاور برتر بازاریابی میباشد. او در آموزش بازاریابی در رسانه های اجتماعی به شما آموزش میدهد که چرا سرمایه گذاری در رسانه های اجتماعی میتواند برای کسب و کارهای شما مفید باشد. او در آموزش بازاریابی در رسانه های اجتماعی به شما آموزش میدهد که چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید و یک استراتژی رسانه های اجتماعی متمرکز بر اهداف سازمان خود داشته باشید. او همچنین در آموزش بازاریابی در رسانه های اجتماعی به شما می آموزد که چگونه در شبکه های اجتماعی پیشرو همچون فیسبوک، اینستاگرام، و اسنپ چت به طور موثری ارتباط برقرار کنید. نتایج کار خود را با تبلغیات پولی بتوانید هدایت کنید و موفقیت خود را بسنجید.

کمی از صحبت های برایان هانیگمن در مورد آموزش بازاریابی در رسانه های اجتماعی را باهم مطالعه کنیم :
‫شرکت هایی که به موفقیت ادامه میدن ‫اونهایی هستن که مشتریان شخصا دنبالشون میرن . ‫امروزه با امکانات خیلی زیاد ‫برند هایی که برای مدت طولانی مشهور میمونن ‫به طور احساسی با مشتریان ارتباط برقرار کرده ‫به برخورد های فرهنگی متفاوت پاسخ داده ‫و یه مقصود اصلی دارن ‫بازاریابی در شبکه اجتماعی یه فرصتیه که ‫فراتر از سود های کوتاه مدت محصولاتتون ‫با این ابزار ها ارتباط برقرار کرده ،و بجاش با تفکیک دادن باعث وفاداری بلند مدت میشن .

‫سلام، من برایان هانیگمن هستم و بعنوان مشاور بازاریابی ‫و حق التدریس دانشگاه نیویورک ‫امتیاز کار کردن در کمپین های شبکه اجتماعی ‫در بیشتر شرکت های برتر رو داشتم ‫و به این دلیل امروز من اینجام که ‫این دوره آموزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی  یادگیری linkdIn رو به اشتراک بزارم ‫که موفق ترین شرکت ها چه کارایی انجام میدن ‫تا از فعالیت هاشون در شبکه اجتماعی ‫نتیجه بگیرن ‫برای بهتر کار کردن با شبکه اجتماعی توی شرکتتون. ‫من بهتون یاد میدم که چطوری یه استراتژی شبکه اجتماعی راه بندازین‫چطوری موثرتر تو این چنل ها ارتباط برقرارکنین ‫و در آخر چطوری نتایجتون رو بسنجین. ‫برخلاف دیگر شکل های تبلیغاتی ‫شبکه اجتماعی به شرکت ها اجازه میده که به طور منظم ‫با پیام های سرگرم کننده ، آموزشی و تبلیغاتی به مشتریان دسترسی پیدا کنن ‫که بتونن به اونا به طور مستقیم پاسخ بدن پس بیاین موضوع چطوری بازاریاب های شبکه اجتماعی بهتری بشیم رو شروع کنیم

 

مقدمه

1
بازاریابی شبکه اجتماعی چیست
1:16

ایجاد استراتژی رسانه اجتماعی

1
اهداف اشتراتژیک را تعیین کنید
3:07
2
مخاطبین تان را مشخص کنید
2:55

انتخاب کانال های مناسب

1
در ترکیبی از کانال ها سرمایه گذاری کنید
3:09
2
شبکه های اجتماعی مورد استفاده معروف
3:25
3
شبکه های پیام رسان
3:06
4
شبکه های اجتماعی نیچ حائز اهمیت
2:58

انتشارات رسانه های اجتماعی

1
پیام رسانی جالب توجه
3:09
2
متعادل کردن تقویم ادیتوریال
3:02
3
درک تبلیغات پولی
3:14

تعامل با مشتریان

1
تشکیل و حفاظت یک انجمن
3:10
2
فراهم کردن خدمات اولیه مشتریان
3:14

فروش در رسانه های اجتماعی

1
جذب فروش های مستقیم و تساعدی
3:24
2
همکاری با اینفلئونسرها
2:41

اندازه گیری فعالیت رسانه های اجتماعی

1
نسبت فعالیت ها در فضای مجازی به نتایج
2:55

نوآوری با رسانه های اجتماعی

1
تغییر به منفعل و خصوصی بودن
3:17
2
آزمایشگری در بهترین تمرین ها
3:07

نتیجه گیری

1
بروز ماندن در بازایابی فضای مجازی
1:34

اولین دیدگاه را ثبت کنید.

لطفا, وارد اکانت کاربری شوید تا بتوانید نظر خود را درباره ی دوره ی آموزشی بنویسید
افزودن به علاقه مندی ها
ثبت نام شده: 365 دانشجو
مدت زمان: 1 ساعت
درس: 18
ویدئو: 1 ساعت
سطح: مبتدی تا متوسط

Archive

Working hours

شنبه بسته شده
یکشنبه بسته شده
دوشنبه 9:30 am - 6.00 pm
سه شنبه 9:30 am - 6.00 pm
چهارشنبه 9:30 am - 6.00 pm
پنج شنبه 9:30 am - 6.00 pm
جمعه 9:30 am - 5.00 pm
آموزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی
قیمت:
69,000تومان 55,000تومان
Layer 1