آموزش آندروید معماری برنامه با کاتلین – Kotlin
آموزش معماری برنامه با کاتلین برای توسعه دهندگان نرم افزار است که میخواهند نحوه ساخت برنامه های اندروید را با استفاده از زبان برنامه نویسی کاتلین آموزش ببینند.
کاتلین از معماری خاص خود برای اختصاص حافظه و محصول خروجی با کیفیت به کاربر نهایی استفاده می کند.
معماری برنامه نویسی کاتلین
زمانی که یک بایت کد ساخته شده توسط زبان جاوا و یک بایت کد ساخته شده توسط کاتلین درون ماشین مجازی جاوا یا همان JVM وجود داشته باشد آنها میتوانند باهمدیگر ارتباط داشته باشند و به همین خاطر است که زبان کاتلین با جاوا صد در صد سازگار است.
هر چند زبان کاتلین وقتی جاوا اسکریپت را هدف قرار میدهد کامپایلر زبان کاتلین فایل های kt را به ES5.1 تبدیل میکند و یک کد سازگار با جاوااسکریپت تولید میشود.
کامپایلر Kotlin قادر است کدهای سازگار با پلتفرم را از طریق LLVM ایجاد میکند.
معرفی
2
آنچه شما باید بدانید
3
مرور شروع برنامه
رسیدگی و مدیریت رویداد چرخه زندگی
1
جستجو در فعالیت های چرخه زندگی
2
ردیابی وقابع چرخه عمر به وسیله Logcat
3
کنترل وقایع به وسیله مشاهده چرخه زندگی
مدیریت ابزار در لحظه اجرا
1
کار با اتصال مصنوعی
2
پیدا کردن مرجع مشاهده با شناسه ها
3
مشاهده وقایع با lambdas
4
ایجاد تابع شی همراه
5
بروزرسانی صفحه نمایش از طریق داده جدید
6
بازیابی حالات پس از تغییر جهت
7
اضافه کردن مدل نمایش به فعالیت ها
8
اشتراک در مقادیر داده جهت تغییر
مدیریت ناوبری
1
اضافه کردن یک لانچر فعال جدید
2
شروع فعالیت با اهداف واضح
3
نمایش یک دکمه اشتراک در نوار ابزار
4
اشتراک داده ها با اهداف ضمنی
5
پایان دادن فعالیت با دکمه بالا
کار با منوی ناوبری
1
تعریف منوی گزینه ها با XML
2
اضافه کردن یک کشو ناوبری در یک طرح
3
اضافه کردن منوی گرافیکی به آیتم ها
4
اضافه کردن سربرگ به منوی ناوبری
5
رسیدگی به منوی رویدادهای دسته ناوبری
6
اضافه کردن یک دکمه ضامن
نتیجه گیری
1
گام بعدی
اولین دیدگاه را ثبت کنید.
لطفا, وارد اکانت کاربری شوید تا بتوانید نظر خود را درباره ی دوره ی آموزشی بنویسید