در حال بارگذاری...

دانلود نرم افزار IObit Uninstaller Pro

Jb-Team Software Developer
خانه / دانلود نرم افزار IObit Uninstaller Pro

نرم افزارIObit Uninstaller به شما اجازه می دهد تا برنامه های مختلف نصب شده برروی سیستم را به طور کامل و مطمئن پاکسازی کنید. نرم افزار  IObit Uninstaller می تواند عملیات عزل برنامه ها را بصورت کامل با حذف تمام متعلقات آن از روی سیستم انجام دهد به طوری که هیچ فایلی مربوط به برنامه عزل شده بر روی سیستم باقی نمی ماند.

IObit Uninstaller ابزاری بسیار مفید برای حذف کامل نرم افزارها است. نرم افزار IObit Uninstaller توسط شرکت IObit برای کاربران سیستم عامل ویندوز ارائه شده است. استفاده از ابزار Add or Remove پیش فرض ویندوز برای uninstall کردن برنامه ها راه حل خوبی نیست چرا که ویندوز ردپاهای برنامه مورد نظر را به صورت کامل از رجیستری و مکان های دیگر ویندوز پاکسازی نمیکند و این در دراز مدت باعث افزایش حجم داده های بی مصرف در سیستم عامل میشود. داده های زائد نیز باعث کاهش بهبود و راندمان کاری ویندوز میشود. با استفاده از نرم افزار IObit Uninstaller میتوانید برنامه ها را به صورت کامل حذف کنید. میتوانید پلاگینهای غیر ضروری مرورگرها را نیز حذف کنید. بعضی از برنامه ها uninstaller ندارند، با استفاده از نرم افزار IObit Uninstaller امکان حذف این دسته از برنامه ها نیز مقدور است.

IObit Uninstaller قبل از نصب هر برنامه یک ریستور پوینت تهیه میکند تا احیاناً اگر مشکلی در سیستم به وجود آمد تغییرات قابل بازگشت باشد. یکی از مزیتهای مهم نرم افزار IObit Uninstaller امکان حذف گروهی برنامه هاست. به این صورت که به جای حذف تکی برنامه ها، همه آنها را تیک میزنید و هم را با هم حذف میکنید. یکی دیگر از ویژگی های مثبت نرم افزار IObit Uninstaller نمایش حداقلی پنجره های حذف برنامه هاست. به عنوان مثال وقتی چندین برنامه را انتخاب میکنید. برای برخی از آنها اصلا هیچ پنجره ای نمایش داده نمیشود و به صورت سایلنت حذف میشوند، بعضی از آنها پنجره ای باز میشود که تنها با یک next یا تایید عملیات حذف ادامه پیدا میکند. این کار باعث میشود تا درگیری کمی در هنگام حذف برنامه ها داشته باشید.

برخی از امکانات و ویژگی های نرم افزار IObit Uninstaller:

  • رابط کاربری زیبا و ساده
  • حذف کامل برنامه ها و ردپاهای موجود
  • امکان حذف گروهی برنامه ها
  • امکان حذف نوار ابزارهای ناخواسته مرورگر و یا اکستنشنها و پلاگینهای مزاحم
  • سرعت بالا در پاکسازی
  • تهیه ریستور پوینت قبل از شروع عملیات uninstall
  • امکان حذف برنامه های فاقد uninstaller

 

راهنمای نصب :

فایل دریافتی را از حالت فشرده خارج کرده  و نرم افزار را نصب کنید. (بدون نیاز به فعالسازی)

رمز فایل فشرده:

jb-team.com

Tags: Iobit Uninstaller
دانلود نرم افزار IObit Uninstaller Pro
پیوست:
پیوستاندازه
Package icon دانلود IObit Uninstaller Pro 10.‎2.‎0.‎13۲۵.۴۶ مگابایت