شروع
ایجاد رندر ها با استفاده از VRay Next
نسخه های نرم افزار مورد استفاده
کار با پروژه های مکس
نکاتی در مورد تنظیمات گاما
موارد جدید VRay-Next
تنظیم تطابق یافته نور گنبد
گردش کار فلزی/خشن
سوئیچ متریال
هوش مصنوئی دینوپز
رندر اِلِمانِ های خاص
ابزار تجزیه و تحلیل نورپردازی
افزونه های متریال و تکسچر
جابجایی VRay Assets
بروز رسانی و آپدیت های گرافیکی
ابزار دوربین های اماده به کار
استفاده از ابزار های روشنایی
آشنایی با انواع نور در VRay
سطح نور و نورگنبدی در VRay
نور کُره ای و شبکه ای در VRay
Disk Light و IES Lightدر VRay
خورشید و آسمان VRay
فعال کردن اسکای لایت محیطی
کار با نور پردازی جهانی
استفاده از Irradiance Mapping
استفاده از Light cache و Brute Force
کار با متریال های VRay
انشتار رنگ
انعکاس
شیشه شفاف ،رنگ و مات
ایجاد افکت شفاف سازی
سایه بان
استفاده از فرمت VRmat
متریال VRay alSurface
استفاده از متریال MDL
نقشه های VRay
آشنایی با نقشه های VRay
رنگ در VRay
آشنایی با VRay Multisub Tex
آشنایی با VRay Dirt و VRay Edges Tex
آشنایی با VRay HDRI و VRay Normal Map
آشنایی با VRay Triplanar و VRay Curvature
کنترل کیفیت با نمونه برداری تصویر
توضیح نمونه گیری تصویر
موتور نمونه گیری تصاعدی و Bucket
رندرگیری مجدد
حل مشکلات درخشندگی در نموه ها
دوربین فیزیکی VRay
راه اندازی دوربین فیزیکی و کنترل های آن
کنترل نوردهی و عمق میدان
درست کردن یک افکت حرکت بلور
تصحیح چشم انداز و رندرگیری پانوراما
VRay GPU
استفاده از VRay GPU
آشنایی با تب اجرای The GPU UI
کار با عناصر رندر
رندر المان های توضیح داده شده
تصمیمات پیشفرض
خروجی رندر المان های پایه
استفاده از المان ها برای دستکاری تصویر
ترکیب المان های پایه
انتخاب نور
ارزیابی نمونه ها
المان Denoiser
تکسچر اضافی Dirt
بافر فریم VRay
نمای کلی UI
کنترل های تصحیح رنگ
استفاده از ابزار تاریخچه
ابزار رندرگیری تعاملی و لنزهای تعاملی
ابزار های VRay FX
استفاده از VRay-پروکسی ، خز و کلیپر
رندرگیری استریوسکوپی
آشنایی با VRay Metaballs
چشم انداز DOF در ویوپورت
استفاده از رندر ماسک
چشم انداز هوایی
جابجایی