در حال بارگذاری...

رفع ارور SPLM Failed در نرم افزارهای Intergraph

Jb-Team Software Developer
خانه / رفع ارور SPLM Failed در نرم افزارهای Intergraph

رفع ارور SPLM Failed

نرم افزارهای شرکت Intergraph جهت مهندسی سیالات استفاده میگردد. این شرکت نرم افزارهای گوناگونی همچون CaesarII ، PVElite ، Tank ، CadWorx و ....
تمامی مجموعه نرم افزارهای این شرکت همگی به یک صورت فعال میگردند و چنانچه فردی بخواهد هم زمان از چند نرم افزار این شرکت استفاده نماید باید در همان مرحله های ابتدایی لایسنس را برای نرم افزارهای مورد نظر خود بسازد .
شرکت جی بی تیم در این آموزش ارورهای مربوط به نرم افزارهای Intergraph را همراه با راه حل برطرف کردن آن ها قرار داده است .

شماره ۱ :

SPLM Failed : A Valid License cannot be Located

رفع ارور SPLM Failed

رفع ارور SPLM Failed  : چنانچه در باز کردن هر یک از نرم افزارهای شرکت Intergraph این ارور را مشاهده کردید . نشان میدهد که شما در مرحله فعال سازی لایسنس را درست انتخاب نکرده و Seat های مربوطه را درست وارد نکرده اید برای این کار ابتدا فایل فعال ساز داده شده را از پیوست این مجموعه دانلود و سپس مطابق با راهنمای قرار داده شده مقدار Seat ها و مواردی را که باید انتخاب گردد را مشاهده نمایید. و انجام دهید .

 

شماره ۲ :
ارور های مربوط به Visual C ++ Runtime :

MSVCR110dll.jpg

mfc110dll.jpg

این ارور ها که در تصاویر زیر مشاهده میکنید مربوط به نصب نبودن پیش نیاز Visual C ++ Runtime  میباشد برای حل این مشکل کافیست بر روی اینجا کلیک کرده و فایل داده شده را دریافت و نصب نمایید.

 

شماره ۳  :
عدم تشکیل Machine ID پس از اجرای GenMachin GUI.exe
زمانی که کارت شبکه شما غیر فعال یاشد شما Machine ID مربوطه را دریافت نخواهید کرد . به همین منظور باید شما کارت گرافیک خود را فعال نمایید. برای فعالسازی کارت شبکه روش های گوناگونی وجود دارد  که در زیر معرفی میگردد.
۱-    اتصال به اینترنت که به صورت خودکار کارت شبکه شما فعال میگردد.
۲-    وجود شبکه داخلی که ارگانها و کامپیوترهایی که با یک آی پی مشخص به هم متصل میگردند این حالت را دارا میباشند .
۳-    ساخت شبکه مجازی . کسانی که از نحوه ساخت شبکه مجازی اطلاع ندارند میتوانند آموزش ساخت شبکه مجازی را از فایل های پیوست دریافت و مشاهده نمایند.

 

 

رمز فایل ها :

jb-team.com

پیوستاندازه
فایل راهنمای نصب CADWorx۷۶۴.۷۵ کیلوبایت
فایل راهنمای نصب CaesarII۸۸۱.۸۴ کیلوبایت
فایل راهنمای نصب PVElite و Tank۸۸۱.۵۸ کیلوبایت
فایل آموزش ساخت شبکه مجازی۳.۶۸ مگابایت
فایل فعالساز نرم افزارهای Intergraph۱۸۳.۵۸ کیلوبایت