در حال بارگذاری...

دانلود نرم افزار Comfar 3

Jb-Team Software Developer
خانه / دانلود نرم افزار Comfar 3

دانلود نرم افزار کامفار - Comfar 3 :

با باور این موضوع که مشاوره قبل از سرمایه گذاری به انجام هرچه بهتر و با کیفیت تر پروژه کمک میکند، که این امر باعث افزایش سرمایه گذاری های داخلی و خارجی میگردد.
کمپانی Unido با تجهیز موسسات دولتی و خصوصی توسط ابزار و روش های ارزیابی پروژه شرایط را فراهم آورده تا میزان امکان پذیری پروژه را بتوانند تحلیل و بررسی کنند که این فرآیند از طریق نرم افزار شرکت Unido صورت گرفته که به آن نرم افزار Comfar گفته میشود.
نرم افزار Comfar – کامفار تجزیه و تحلیل کوتاه مدت و بلند مدت پیامدهای مالی و اقتصادی پروژه های صنعتی و غیر صنعتی را آسان میکند .  نرم افزار Comfar – کامفار همراه خود یک دفترچه راهنما ، مواد آموزشی،  و نرم افزارهای مرتبط را برای شناسایی و تهیه پروژه را دارا میباشد. نرم افزار Comfar – کامفار اغلب مدل های تخصصی ای را ارائه میدهد ، به عنوان مثال در مکانیسم توسعه پاک ( CDM ) و حسابداری مدیریت محیطی .

دانلود نرم افزار کامفار

استراتژی :

نرم افزار Comfar – کامفار به ۱۹ زبان در دسترس قرار دارد، که پروژه ها را که مطابق با آخرین استاندارهای حسابداری جهانی ( IAS ) و یا استاندارهای گزارش مالی بین المللی ( IFRS ) توسعه و ارائه داده و باتوسعه طرح صدور گواهینامه مربیان و ایجاد مراکز آموزشی ملی و منطقه ای شرایط را فراهم میکند . علاوه بر این امکان آموزش آنلاین از طریق یک پلتفرم یادگیری الکترونیک را فراهم میکند .

نسخه اصلی  :

این نرم افزار که توسط گروه جی بی تیم آماده و ارائه گردید نسخه کرک شده نرم افزار Comfar – کامفار میباشد که قابلت نصب بر روی ویندوزهای ۷ و ۳۲ بیتی را دارد ..

برای نصب بر روی ویندوز ۱۰ و ۱۱ ویرایش ۶۴ بیتی میتوانید از خرید نرم افزار کامفار ۳.۳ اقدام کنید.

رمز فایل فشرده:

www.jb-team.com

 

پیوستاندازه
فایل دانلود نرم افزار کامفار۱۴.۱۷ مگابایت