در حال بارگذاری...

حل مشکل برعکس شدن جملات فارسی در فوتوشاپ

Jb-Team Software Developer
خانه / حل مشکل برعکس شدن جملات فارسی در فوتوشاپ

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد زمانی که می خواهید متنی را به فارسی در نرم افزار شرکت ادوبی یعنی فوتوشاپ بنویسید متن به صورت برعکس تایپ میشود. برای حل این مشکلات ابتدا باید دید آیا نسخه ی مورد استفاده شما قابلیت تایپ مستقیم فارسی را دارا می باشد یا خیر.

به نسخه هایی که قابلیت فارسی نویسی دارند عموما me گفته میشود، یعنی اگر شما قصد تهیه عنوانی از فتوشاپ را دارید توجه کنید که در جلوی فایل فوتوشاپ عبارت me نوشته شده باشد ، برای مثال Adobe Photoshop CS6 ME نشان دهنده ی نسخه ی ۶ ادوبی فوتوشاپ با قابلیت تایپ فارسی در آن می باشد.

 

برای حل مشکل عدم فارسی نویسی در فوتوشاپ ابتدا یک فایل تصویر را وارد نرم افزار می کنیم و سپس با ابزار Horizontal type tool یک متن را مینویسیم.

برعکس نوشتن فارسی در فتوشاپ

 

برعکس نوشتن فارسی در فتوشاپ

 

با این عمل متن شما به فارسی خوانا تبدیل می شود. باید توجه داشت گاها برخی از فایل های آماده ای که از اینترنت دانلود میکنید و یا از مجموعه های مختلف تهیه میکنید به دلیل استفاده از فونت هایی که سیستم شما فاقد آن ها هستند ممکن است مشکلات این چنینی حادث شود که می توانید از روش گفته شده آن را حل کنید و یا با تغییر دادن فونت به فونت های سیستمی خودتان برای رفع مشکل اقدام نمایید.

برعکس نوشتن فارسی در فتوشاپ