در حال بارگذاری...

حل ارور Phone Number Flood در هنگام ثبت نام در تلگرام

Jb-Team Software Developer
خانه / حل ارور Phone Number Flood در هنگام ثبت نام در تلگرام

کی از مشکلات و ارور هایی که اخیرا کاربران اپلیکیشن تلگرام در هنگام ثبت نام پس از دلیت اکانت با آن مواجه می شوند، مشکل یا ارور "Phone Number Flood" می باشد.

این مشکل معمولا به این دلیل است که بیش از حد، عمل حذف اکانت را در طی مدت زمان کوتاه انجام داده اید یا اینکه شماره شما ریپورت شده و در لیست اسپم قرار گرفته اید.البته مدیران تلگرام اعلام کرده اند که این مشکل پس از چند روز رفع شده و می توانید در تلگرام دوباره ثبت نام کنید. اما اگر برای ثبت نام در تلگرام عجله داشته و نمی توانید این مدت زمان را صبر کنید…با ما همراه باشید.

 

Telegram Chang number

 

برای حل مشکل ارور Phone Number Flood نیاز است که از یک سیمکارت که بر روی آن تلگرامی وجود ندارد و با آن خط در تلگرام عضو نیستید استفاده کنیم.

بدین ترتیب ابتدا با خطی که با آن در تلگرام عضو نیستید، اقدام به ثبت نام در تلگرام نموده و سپس با استفاده از قابلیت Change Number تلگرام، شماره تلگرام فعلی را به شماره خطی که ارور Phone Number Flood می دهد، تغییر دهید.

نکات: در صورتی که دارای خط بدون استفاده نیستید می توانید با استفاده از برنامه Virtual SIM یک شماره مجازی در اختیار گرفته و از آن طریق در تلگرام ثبت نام کنید.

 

برای تغییر شماره تلگرام مراحل زیر را طی کنید:

۱- ابتدا وارد تنظیمات Settings تلگرام خود شوید.

۲- در تنظیمات بر روی شماره خود ضربه بزنید تا صفحه CHANGE NUMBER برای شما باز شود.

۳- گزینه CHANGE NUMBER را لمس کنید.

۴- سپس یک پیغام به شما نمایش داده می شود که بر روی OK ضربه بزنید.

۵- شماره جدید را وارد کنید.